Servicekurs - Bedriftsinternt



Kursarrangør: Arvid Urke
Sted: Hele landet, For bedrifter og offentlige i hele Norge
          
Type:Bedriftsinternt / Større grupper
Undervisningstid: Ta kontakt for avtale
Varighet: 1-2 dager

Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.

Innhold:
Del 1 - Kundebehandling, kvalitet og service
• Kundebehandling
• Total kvalitet
• Kvalitet
• Service
• Sannhetens øyeblikk
• Servicebegrepet
• Serviceheltene
• Kontakt med kunden
• Sense kundens situasjon
• Riktig respons
• Valg av riktig rolle
• Personlig kvalitet

Del 2 - Kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon
• Kommunikasjon
• Atferd
• Holdning
• Samarbeid
• Åpenhet og mot
• Respekt og tillit
• Motivasjon
• Arbeidsglede

Målgruppe
• Alle ledere og medarbeidere i teamet/ organisasjonen.

Opplegg:
Kurset er et opplegg med 1 til 2 dagers varighet etter behov, med vekselvise forelesninger, par øvelser, individuelle øvelser og gruppearbeid.


Deltakerne skal oppleve at positiv serviceholdning smitter over på omverdenen, medarbeiderne, kundene og andre.

Vis flere tilsvarende kurs: