Kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Nettbasert
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 70 minutter - 16 leksjoner
Pris: fra 375

Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.



Innhold:
I dette kurset i bestillerkompetanse vil du lære å bli en bedre kunde! Kursholder og ekspert Sidsel Storaas har Master Black Belt i kvalitetsforbedring. Hun vet alt om å velge kvalitet, hvordan å forbedre kvalitet og hvordan å være kvalitetsbevisst i sin rolle.

Vi er alle kunder. Kjøp og salg er en integrert del av vår hverdag. Som kunder forventer vi kvalitet og valuta for pengene, enten om vi bestiller fra mat fra Foodora eller verktøy fra Jernia. Bestillerkompetanse gir deg nyttig kunnskap om hvordan du kan være en bedre kunde – eller leverandør. For, som du vil lære i dette kurset, er vi alle en del av kunde-leverandør-sirkelen.

Dette kurset passer aller best for deg som jobber direkte med kjøp og salg av produkter og tjenester. Enten du er grossist eller gründer – eller bare en kløpper på Finn.no – gjennom dette kurset vil du få uvurderlig kunnskap om kvalitet, kunde-leverandør-forhold og risikofaktorene du må være obs på markedet.

Dette lærer du:
• Hva kvalitet er og hvorfor det er viktig
• Hvordan håndtere egne og andres forventninger
• Hvordan håndtere kunden når du er leverandør
• Hvordan levere god bestillerkompetanse
• Hvordan gjøre gode bestillinger
• Hvilke prosesser bør være på plass for å være en god kunde

Kursekspert:
Sidsel Winther Storaas er i kategorien «eksepsjonell kvalitetsleder». Hun har erfaring fra krevende fag- og lederoppgaver med virksomhets-, kvalitets- og forbedringsledelse på strategisk nivå i maritim industri og i olje og gass. Men en egen nysgjerrighet og lidenskap for kvalitet, gløder hun for å formidle og overføre sin ekspertise til andre.

Språk:
• Kurset holdes på norsk