Kundebegeistringsledelse, merkevare motivasjon mersalg - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 1 time
Pris: fra 375

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.



Innhold:
Skal du holde fokus på merkevare, motivasjon og mersalg i organisasjonen, krever det kontinuerlig oppfølging. Et kurs, uansett hvor bra det er, vil fort bli glemt, og man faller tilbake i gamle vaner før man rekker å blunke. Dette kurset gir deg verktøyene til å lede arbeidet gjennom hele året. Alle aktivitetene er enkle å gjennomføre, og koster minimalt med ressurser og du kan bruke aktivitetene som det passer deg og din organisasjon. Aktivitetene er konkrete og praktiske, slik at du som leder skal ha mulighet til å lykkes.

Dette lærer du:
• 40 konkrete aktiviteter
• Motivasjon til fokus på service og kundebegeistring
• Økt kontinuisjon i mersalg
• Merkevarebygging, produktkunnskap og riktige holdninger
• Gjøre bedriften til et morsomt sted å være

Leksjoner:
1. Introduksjon av kurset
2. Få pilene til å peke i samme retning
3. Syv klassiske feilgrep
4. Designe kundens opplevelse, ellers vil tilfeldighetene gjøre det for deg
5. Hvordan trene dine medarbeidere med et “sanse- konsept”
6. Bruk og forstå merkevaren
7. Hva betyr verdier og visjon i praksis
8. Uten kunnskap - ingen begeistring
9. Klager og Myndighet / Empowerment
10. Slik får du trygge medarbeidere som tør å ta ansvar

11. Hvordan kan du trene dine medarbeidere
12. Fjern sandkornene fra maskineriet
13. Gjør det til et morsomt sted å være
14. Verdien av ros og tilbakemeldinger
15. Holdninger og atferd bevisstgjør atferd
16. Hvordan kombinere mersalg med kundebegeistring
17. 5 små drypp
18. Slik gjør du nye medarbeidere en god start
19. Oppsummering

Kursekspert: Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes er ekspert på kundebegeistring. Hun har jobbet fulltid som instruktør og foredragsholder siden 1988, både i Norge og internasjonalt. Hamnes har bakgrunn fra SAS Hotelldrift, der hun begynte med intern opplæring. Som foredragsholder og instruktør har hun kunder innenfor blant annet hotell, cruise, transport, sykehus, IT-support, bank og forsikring, kommuner, treningssenter og kjøpesenter. Hamnes er to ganger nominert som beste foredragsholder av Confex.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. Kurset passer også som oppfølgende kurs til kurset "Kundebegeistring".

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis