Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
							
							
                                
                                      
                            
							
								Innhold:
Skal du holde fokus på merkevare, motivasjon og mersalg i organisasjonen, krever det kontinuerlig oppfølging. Et kurs, uansett hvor bra det er, vil fort bli glemt, og man faller tilbake i gamle vaner før man rekker å blunke. Dette kurset gir deg verktøyene til å lede arbeidet gjennom hele året. Alle aktivitetene er enkle å gjennomføre, og koster minimalt med ressurser og du kan bruke aktivitetene som det passer deg og din organisasjon. Aktivitetene er konkrete og praktiske, slik at du som leder skal ha mulighet til å lykkes. 
Dette lærer du:
•	40 konkrete aktiviteter
•	Motivasjon til fokus på service og kundebegeistring
•	Økt kontinuisjon i mersalg
•	Merkevarebygging, produktkunnskap og riktige holdninger
•	Gjøre bedriften til et morsomt sted å være
Leksjoner:
1.	Introduksjon av kurset
2.	Få pilene til å peke i samme retning
3.	Syv klassiske feilgrep
4.	Designe kundens opplevelse, ellers vil tilfeldighetene gjøre det for deg
5.	Hvordan trene dine medarbeidere med et “sanse- konsept”
6.	Bruk og forstå merkevaren
7.	Hva betyr verdier og visjon i praksis
8.	Uten kunnskap - ingen begeistring
9.	Klager og Myndighet / Empowerment
10.	Slik får du trygge medarbeidere som tør å ta ansvar
11.	Hvordan kan du trene dine medarbeidere
12.	Fjern sandkornene fra maskineriet
13.	Gjør det til et morsomt sted å være
14.	Verdien av ros og tilbakemeldinger
15.	Holdninger og atferd bevisstgjør atferd
16.	Hvordan kombinere mersalg med kundebegeistring
17.	5 små drypp
18.	Slik gjør du nye medarbeidere en god start
19.	Oppsummering
Kursekspert:    Katarina Lalander Hamnes
Katarina Lalander Hamnes er ekspert på kundebegeistring. Hun har jobbet fulltid som instruktør og foredragsholder siden 1988, både i Norge og internasjonalt. Hamnes har bakgrunn fra SAS Hotelldrift, der hun begynte med intern opplæring. Som foredragsholder og instruktør har hun kunder innenfor blant annet hotell, cruise, transport, sykehus, IT-support, bank og forsikring, kommuner, treningssenter og kjøpesenter. Hamnes er to ganger nominert som beste foredragsholder av Confex.
Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. Kurset passer også som oppfølgende kurs til kurset "Kundebegeistring".
Språk:
•	Kurset holdes på norsk
Eksamen / sertifisering:
Kursbevis