Service og kundebehandlingskurs

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Kurs i butikksalg

Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden

Kurs i møtebooking

Vi tilbyr kurs i møtebooking. Det finnes ingen fasit på hvordan du som selger lykkes med salget, men etter mange års erfaring er høy aktivitet rundt møtebooking ofte suksessformelen for økt salg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 -2 dager
Nesodden Nesodden 1 -2 dager

Salgskurs

Vi tilbyr salgskurs med varighet fra én dag til samarbeidsavtaler over flere år. Våre salgskurs er en blanding av inspirerende teori og praktisk salgstrening.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden

Skreddersydde foredrag innen salg

Vi tilbyr skreddersydde foredrag innen salg og berører temaer som motivasjon, inspirasjon, utvikling av servicekonsepter, organisasjonsutvikling, lederutvikling, salg for utdannede selgere og ikke-selgere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden 1-3 timer

Legendarisk kundeservice

Dette er kurset for deg som jobber med salg, kundeservice, sentralbord eller resepsjon. Kurset tar for seg alle aspekter ved å betjene selve inngangsporten til din virksomhet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 03.06.2019 1 dager03.06.2019 6.500 kr
Oslo, Barcode Oslo, Barcode 25.05.2019 1 dager25.05.2019 6.500 kr
Stavanger Stavanger 1 dager 6.500 kr

Selgerutvikling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i selgerutvikling for bedrifter. Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Service og kundebehandling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i service og kundebehandling for bedrifter. Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Servicekurs for feiere / branntilsyn

Vi tilbyr servicekurs for feiere / branntilsyn. Formålet med kurset er å etablere gode rutiner for publikumskontakt. Det blir satt av god tid til at deltakerne kan ta opp konkrete problemstillinger fra egen hverdag.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Ullensaker Ullensaker 1 dag 2.200 kr

Blakk & Blid: Salgsprosessen - Foredrag

Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Bli en outstanding servicehelt

Inspirerende foredrag om hva som skal til for å bli opplevd som outstanding servicehelt. Dato og sted avtales med bestiller. Foredragsholder har 18 års erfaring fra Nordic Choice Hotels som sjette året på rad er kåret til årets arbeidsplass innen reiselivsnæringen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3.000 kr

Bli en servicehelt - Foredrag

Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Det er deg det kommer an på - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Hvordan nå dine salgsmål - Foredrag

Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Møtebooking og salgssamtalen

Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3.000 kr

Møtebooking og salgssamtalen - Bedriftsinternt

Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer Avtales kr

Salg B2B - Bedriftsinternt

Vi vil heller velge og kjøpe på egen beslutning enn og bli solgt til. Kjøp og salg er en kombinasjon av følelser, produktkompetanse og salgsteknikk. Skal du vinne når det virkelig gjelder må du trene. Salgstrening blir man aldri ferdig med.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Salgsledelse - Foredrag

Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Salgsplanlegging - Bedriftsinternt

Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Servicetrening B2C - Bedriftsinternt

Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Call Center Dagene 2019

Vi tilbyr Call Center Dagene 2019. Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 2 dager 14.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs i Key Account Manager. Kurset for deg som er ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder, enten du er kundeansvarlig, Key Account Manager, daglig leder eller salgssjef.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Bjørvika Oslo, Bjørvika 13.06.2019 2 dager13.06.2019 14.995 kr
Oslo, Vika Oslo, Vika 2 dager 14.995 kr

Kundeservicedagen

Denne dagen er satt av til deg som jobber som service- eller kundebehandler. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 dag 5.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs i profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Lysaker Oslo, Lysaker 05.06.2019 2 dager05.06.2019 12.995 kr
Oslo, Sentrum, Felix K... Oslo, Sentrum 2 dager 12.995 kr
Oslo, Sentrum, Thon Co... Oslo, Sentrum 2 dager 12.995 kr

Fagbrev - Salg og Kontor-Administrasjon

Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bodø Bodø 120 timer 19.900 kr

Fagskole - Kontor, salg- og serviceledelse

Målet med fagskulen er å utvikla deg som ein reflektert yrkesutøvar, med ein solid fagkompetanse som er etterspurt innan både offentleg og privat sektor. Etter fullført utdanning kan du tiltre direkte i sentrale funksjonar innan fagområda for denne fagskuleutdanninga.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Førde Førde 09.09.2019 315 timer09.09.2019 80.000 kr

Norsk forkurs for fagbrev-TRN

AOF Norge gjennomfører i samarbeid med HK norskkurs for deg som er ansatt på TRN. Det er ønsket å kunne tilby en kompetanseheving for de ansatte som jobber innen salg og kundeservice på Oslo Gardermoen flyplass.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Ullensaker Ullensaker 40 timer 8.500 kr

Salg, service og sikkerhet - Fagbrev

Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? - Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Kristiansund Kristiansund 100 timer 19.000 kr
Oslo, Nydalen Oslo, Nydalen 80 timer 23.500 kr
Ålesund Ålesund 100 timer 19.000 kr

Salgsfaget - fagbrev

Vi tilbyr kurs i salgsfaget - fagbrev. Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse - da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Gjøvik Gjøvik 03.09.2019 60 timer03.09.2019 17.500 kr
Hamar Hamar 27.08.2019 60 timer27.08.2019 17.500 kr
Oslo, Grünerløkka Oslo, Grünerløkka 28.08.2019 60 timer28.08.2019 17.500 kr
Sandnes Sandnes 09.09.2019 60 timer09.09.2019 1.500 kr

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>