I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om service i førstelinjetjenesten. God service kan være en av nøklene til suksess i møte med innbyggerne, selv når det stormer. Hvordan ta ansvar for resultatet av disse møtene?
Vi tilbyr kurs i serviceledelse. Kursets formål er å gi topp- og mellomledere i kunderettede virksomheter solid faglig påfyll om serviceledelse, og dessuten å gi dem inspirasjon og motivasjon til selv å være best mulige serviceledere.
Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.
Vi tilbyr seminar i kundeservice. Om å skape kundelojalitet. Utdanningspartner leverer et bredt og fleksibelt kurs- og seminarprogram for å bidra til personlig og organisatorisk utvikling.
Vi tilbyr kurs i kontor og administrasjonsfaget - intensivkurs som klasserom på nett. Kurset er for deg som har allsidig erfaring innenfor kontor og administrasjonsarbeid, og ønsker fagbrev. Dette kurset forbereder deg til teorieksamen for praksiskandidat.
Vi tilbyr kurs i kontor og administrasjonsfaget som klasserom på nett. Kurset er for deg som har allsidig erfaring innenfor kontor- og administrasjonsarbeid, og ønsker fagbrev. Dette kurset forbereder deg til teorieksamen for praksiskandidat.
Vi tilbyr bransjeprogram i reiseliv - kundeservice. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.
Vi tilbyr bransjeprogram i reiseliv - kundeservice og data. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.
Vi tilbyr kurs i digital kompetanse for handels- og servicenæringen som virtuelt klasserom. Har du relevant erfaring fra praksis og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Ett yrkesrettet kurs er et steg på veien videre.
Vi tilbyr kveldskurs i digital kompetanse for handels- og servicenæringen som virtuelt klasserom. Har du relevant erfaring fra praksis og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Ett yrkesrettet kurs er et steg på veien videre.
Vi tilbyr fagbrev i salg, service og sikkerhet. Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.
Vi tilbyr fagskole i kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.
Vi tilbyr kurs i kundeservice reiseliv bransjeprogrammet som virtuelt klasserom. Kurset legger opp til dialogbasert undervisning. Deltakers erfaringer fra arbeidslivet vil bli vektlagt i undervisningen. Lærer legger opp til gruppearbeid, muntlig dialog, oppgaver og hjemmearbeid.
Vi tilbyr kurs om NAF - overenskomst service og vedlikehold. Kurset skal gi økt innsikt i og forståelse for grunnleggende organisasjonskunnskap, og skape trygghet for selvstendig handling.
Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Vi tilbyr opplæring for deg som ønsker å ta fagbrev i reservedelsfaget. Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.
Hvis du er god til å presentere, vil du enklere få folk med deg, skape flere salg og større entusiasme for ideene og prosjektene dine. Et godt budskap, en tydelig struktur og en engasjerende presentasjon er noen av virkemidlene du kan bruke. Og den gode nyheten er: Dette kan læres!
Eksklusivt kurs i presentasjonsteknikk med Nils Apeland. Vil du ha økt gjennomslag? Vil du overbevise bedre? Skape bedre relasjoner? Måten du fremfører ditt budskap på kan avgjøre om du får oppdraget, vinner sjefenes tillit eller får kunder og kolleger med deg på din idé.
Fra "grønnvasking" til konkurransefortrinn. Få med deg to matnyttige foredrag av to av Norges fremste eksperter på bærekraft akkurat nå!
Hvordan tenker kundene dine,egentlig? Hvorfor handler de som de gjør?Kan vi påvirke kundeatferd gjennom måten vi designer og utvikler produkter og tjenester? Dette kurset gir deg et dypdykk inn i den menneskelige hjernen, og forklarer mekanismene bak våre tanker, følelser, beslutninger og handlinge