Service og kundebehandlingskurs

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fagbrev som salgsmedarbeider

RiK tilbyr opplæring for voksne. Programområdet for salg, service og sikkerhet skal legge grunnlag for yrkesutøvelse innen kundebehandling, sikkerhetsplanlegging og økonomistyring i varehandel og tjenesteleveranser.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Kristiansund Kristiansund

Bachelor i ledelse og servicestrategi

Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Med en Bachelor i ledelse og servicestrategi blir du i stand til å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ta personalansvar og utvikle nye verdiskapende tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 3 år 34.300 pr semester kr

Call Center Dagene 2019

Vi tilbyr Call Center Dagene 2019. Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 25.04.2019 2 dager25.04.2019 14.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs i Key Account Manager. Kurset for deg som er ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder, enten du er kundeansvarlig, Key Account Manager, daglig leder eller salgssjef.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Bjørvika Oslo, Bjørvika 03.04.2019 (+1) 2 dager03.04.2019 (+1) 14.995 kr
Oslo, Vika Oslo, Vika 2 dager 14.995 kr

Kundeservicedagen

Denne dagen er satt av til deg som jobber som service- eller kundebehandler. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 dag 5.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs i profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Lysaker Oslo, Lysaker 10.04.2019 (+1) 2 dager10.04.2019 (+1) 12.995 kr
Oslo, Sentrum, Felix K... Oslo, Sentrum 2 dager 12.995 kr
Oslo, Sentrum, Thon Co... Oslo, Sentrum 2 dager 12.995 kr

Kurs i butikksalg

Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden

Kurs i møtebooking

Vi tilbyr kurs i møtebooking. Det finnes ingen fasit på hvordan du som selger lykkes med salget, men etter mange års erfaring er høy aktivitet rundt møtebooking ofte suksessformelen for økt salg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 -2 dager
Nesodden Nesodden 1 -2 dager

Salgskurs

Vi tilbyr salgskurs med varighet fra én dag til samarbeidsavtaler over flere år. Våre salgskurs er en blanding av inspirerende teori og praktisk salgstrening.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden

Skreddersydde foredrag innen salg

Vi tilbyr skreddersydde foredrag innen salg og berører temaer som motivasjon, inspirasjon, utvikling av servicekonsepter, organisasjonsutvikling, lederutvikling, salg for utdannede selgere og ikke-selgere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden 1-3 timer

Salgsutvikling - Internasjonal sertifisering Everything DiSC®

Ønsker du å oppnå bedre kontakt med kundene dine eller kollegaer og andre hvis du jobber med service eller innsalg? Lær å gjenkjenne og forstå andres kjøpsstiler og å tilpasse din egen salgsstil, for å imøtekomme behov for effektiv kommunikasjon. Det vil gi resultater.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 04.06.2019 3 dager04.06.2019 27.500 kr
Stavanger Stavanger 02.04.2019 3 dager02.04.2019 27.500 kr
Trondheim Trondheim 07.05.2019 3 dager07.05.2019 27.500 kr

Butikken som medium - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikken som medium for bedrifter. Vi tar utgangspunkt i at kurset skal være en del av en planmessig utviklingsprosess. Kurset starter før deltakerne kommer til kurslokalet ved at tankeprosessen påvirkes og gjennom konkrete oppgaver i forkant.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr
Buskerud Buskerud Avtales kr
Hedmark Hedmark Avtales kr
Oppland Oppland Avtales kr
Oslo Oslo Avtales kr
Telemark Telemark Avtales kr
Vestfold Vestfold Avtales kr
Østfold Østfold Avtales kr

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr
Buskerud Buskerud Avtales kr
Hedmark Hedmark Avtales kr
Oppland Oppland Avtales kr
Oslo Oslo Avtales kr
Telemark Telemark Avtales kr
Vestfold Vestfold Avtales kr
Østfold Østfold Avtales kr

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.