Service og kundebehandlingskurs

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Her finner du nettbaserte Service og kundebehandlingskurs

Kurs i butikksalg

Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden

Kurs i møtebooking

Vi tilbyr kurs i møtebooking. Det finnes ingen fasit på hvordan du som selger lykkes med salget, men etter mange års erfaring er høy aktivitet rundt møtebooking ofte suksessformelen for økt salg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 -2 dager
Nesodden Nesodden 1 -2 dager

Rådgivning for selgere og bedrifsrådgivere

Mange av våre kunder ønsker å bruke Sellit både som personlige rådgivere for selgere og som bedriftsrådgivere for å utnytte bedriftens potensial.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden 1-3 timer

Salgskurs

Vi tilbyr salgskurs med varighet fra én dag til samarbeidsavtaler over flere år. Våre salgskurs er en blanding av inspirerende teori og praktisk salgstrening.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet
Nesodden Nesodden

6.6 Kundemottaker og daglig leder

Vi tilbyr kurs om kundemottaker og daglig leder. Kurset har som mål å skape felles dialog og forståelse mellom kundemottaker og daglig leder for å sikre optimal drift av verkstedet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager
Time / Bryne Time / Bryne 2 dager
Trondheim Trondheim 2 dager
Ullensaker Ullensaker 2 dager

Call Center-dagene 2020

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere, og årets møteplass for deg som jobber med kundeservice. Sammen med SeeYou deler vi ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier på tvers av flere bransjer

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 2 dager 16.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs i Key Account Manager. Kurset er sertifisert gjennom DNV GL ST 0008-standard, hvilket garanterer deg som deltaker høyeste kvalitet og relevans i alle ledd. Dette er et dokumentert trygghetsstempel, både for deg og din arbeidsgiver.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Lysaker Oslo, Lysaker 11.06.2020 2 dager11.06.2020 16.995 kr

Kundeservicedagen

Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 dag 6.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du skal legge rett strategi, og sørg for at menneskene som skal takle klagene, har riktig kompetanse. Ikke la en travel arbeidshverdag hindre deg i å utvikle bedriftens kundeservice!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Bjørvika Oslo, Bjørvika 2 dager 12.995 kr
Oslo, Vika Oslo, Vika 2 dager 12.995 kr

Bachelor i ledelse og servicestrategi

Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Med en Bachelor i ledelse og servicestrategi blir du i stand til å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ta personalansvar og utvikle nye verdiskapende tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 3 år 35.300 pr semester kr

Årsenhet i Serviceledelse

Vi tilbyr årsstudium i serviseledelse. Dette studiet passer for deg som ønsker å jobbe med mennesker, enten det er kunder, brukere, gjester eller leverandører. Studiet kan være aktuelt for deg som allerede er i jobb og har noe erfaring, eller for deg som kommer rett fra videregående skole.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 år 35.300 pr semester kr
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 år 35.300 pr semester kr

Kurs i effektiv mingling

Vi tilbyr kurs i effektiv mingling. Alle vet at mingling kan være viktig både sosialt og forretningsmessig. Men klarer du å skape verdi ut av de tilmålte minuttene? Eller gjemmer du deg bak kaffekoppen og tyr til smarttelefonen? Snakker du kanskje bare med dem du kjenner fra før?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Vinderen Oslo, Vinderen

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr
Buskerud Buskerud Avtales kr
Hedmark Hedmark Avtales kr
Oppland Oppland Avtales kr
Oslo Oslo Avtales kr
Telemark Telemark Avtales kr
Vestfold Vestfold Avtales kr
Østfold Østfold Avtales kr

Salgskurs - Bedriftsinternt

Kurset går over to dager, og er en innføring i de forskjellige elementer innen salg. Egnet for både nye og erfarne selgere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Tromsø Tromsø 2 dager 4.900 kr

Blakk & Blid: Salgsprosessen - Foredrag

Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Bli en outstanding servicehelt

Inspirerende foredrag om hva som skal til for å bli opplevd som outstanding servicehelt. Dato og sted avtales med bestiller. Foredragsholder har 18 års erfaring fra Nordic Choice Hotels som sjette året på rad er kåret til årets arbeidsplass innen reiselivsnæringen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3.000 kr

Bli en servicehelt - Foredrag

Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Det er deg det kommer an på - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Hvordan nå dine salgsmål - Foredrag

Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Møtebooking og salgssamtalen

Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3.000 kr

Møtebooking og salgssamtalen - Bedriftsinternt

Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer Avtales kr

Salg B2B - Bedriftsinternt

Vi vil heller velge og kjøpe på egen beslutning enn og bli solgt til. Kjøp og salg er en kombinasjon av følelser, produktkompetanse og salgsteknikk. Skal du vinne når det virkelig gjelder må du trene. Salgstrening blir man aldri ferdig med.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Salgsledelse - Foredrag

Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Salgsplanlegging - Bedriftsinternt

Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Servicetrening B2C - Bedriftsinternt

Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>