Service og kundebehandlingskurs i Buskerud

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fagbrev - kontor og administrasjonsmedarbeider intensivkurs

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som kontor og administrasjonsmedarbeider. Du får grunnlag for å jobbe i yrker innen service, kundebehandling og kontoradministrative oppgaver. Kurset gjennomføres på kveldstid en kveld i uken over 1/2 år.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Drammen Drammen 30.08.2021 (+1) 1 semester30.08.2021 (+1) 17.500 kr

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Buskerud Buskerud Avtales kr

Salgskurs - Salg og service med arbeidsglede

Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Drammen Drammen 1 dag

Hvordan starte egen salong

Vi tilbyr kurs i hvordan starte egen salong. Har du en drøm om å starte egen salong, men vet ikke hvordan du skal gå frem? Dette kurset går over en uke fra man-fredag kl 10-15 og du vil lære alt du trenger for å starte opp.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Ringerike / Hønefoss Ringerike / Hønefoss 35.000 kr

Kundebehandling og service - Bedriftsinternt

Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kundestyrt kvalitetsutvikling - Bedriftsinternt

vi tilbyr kurs i kundestyrt kvalitetsutvikling for bedrifter. Etter samlingen skal deltakerne være i stand til å jobbe systematisk for å heve servicekvalitet og personlig kvalitet i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kvalitetsskolen - Bedriftsinternt

Kvalitetsskolen, egner seg godt i forbindelse med utvikling av servicekultur, kvalitetskultur og forankring/etablering av nye kjerneverdier og helsefremmende kultur i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5 dager

Servicekurs - Bedriftsinternt

Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Selgerutvikling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i selgerutvikling for bedrifter. Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Service og kundebehandling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i service og kundebehandling for bedrifter. Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Salgskurs - bilselger - Nettstudium

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 15.09.2021 2 semestre15.09.2021

1.Amadeus GDS Classic Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen booking i reservasjonssystemet Amadeus. Kurset er nettbasert og du jobber når og hvor det passer deg. Du har tilgang på support (norsk) på mail i hele kursperioden og når eksamen er bestått får du tilsendt et Training Certificate.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 45 timer fra 1990 kr

2.Amadeus GDS Comprehensive Reservation - Online

Dette er et fullverdig kurs i 5 deler. Del 1 omfatter Airline Reservationd, del 2 omfatter prising, billettering, tolkning av regler og kø-struktur. Del 3 og 4 omfatter reservasjon av leiebil og hotel.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2.990 kr

3.Amadeus GDS Fares & Ticketing - Online

Dette kurset gir deg en grunnleggende innføring i prising og billettering, notetolkning og restriksjoner, utstedelse av billetter og EMDs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

4.Amadeus GDS Hotel Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av hotell i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som beliggenhet, pris, fasiliteter og kjede kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

5.Amadeus GDS Car Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av leiebil i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som biltype, pris, selskap etc. kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

6.Amadeus GDS Business Travel Management - Online

Dette kurset er et fullverdig kurs som gir deg kunnskaper innen geografi, bransjeterminologi, kjennskap til leverandører i bransjen, kundeservice, gir deg en grunnleggende kunnskap innen reservasjon av flybilletter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 0 timer 3.990 kr

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>