I denne kategorien finner du kurs og opplæring innen denne ?livsviktige? kunsten salg. Mange virksomheter regner alle sine ansatte som selgere, enten de er selgere av et konkret produkt eller de rett og slett bare er med på å ?selge? eller lage god stemning rundt, i, eller om bedriften. Det er mange måter å lære seg salg på, som for eksempel ved å pugge salgsteknikker og formularer eller ved å tilnærme seg en mer praktisk eller abstrakt tilnærming med motivasjonskurs eller selvprogrammeringskurs. Det finnes like mange forskjellige salgsteknikker som det finnes selgere. Men et kurs kan hjelpe med å få ut det beste ut av hver enkelt. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kurs i forhandlingsteknikk. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner et salgskurs som passer deg.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som salgsmedarbeider. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester. Kurset gjennomføres på kveldstid en kveld i uken over 1/2 år. Her møter du erfarne og dyktige lærere som følger deg på veien til å nå dine mål.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som salgsmedarbeider som nettundervisning. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester. Kurset gjennomføres på kveldstid en kveld i uken over 1/2 år. Her møter du erfarne og dyktige lærere som følger deg på veien til å nå dine mål.
Bli med på dette gratis webinaret som lærer deg hvordan du kan gjøre forhandlinger med større selvtillit og glimt i øyet.
Vi tilbyr grunnkurs i salg- og kundeserviceyrket som nettbasert undervisning. Motiverende salgskurs over 6 samlinger. Du lærer hvordan du kan selge med fokus på gode kundeopplevelser og langvarige kundeforhold.
Hvilken selgerstil er best i dagens marked? Verden er i endring, hvilke endringer gjør du som selger? Bli med på dette 30 minutters webinaret som lærer deg hvordan dagens beste selgere jobber med kundene sine, og hvordan du kan gjøre det samme!
Vi tilbyr bachelor i digital markedsføring og salgsledelse. Dette er en internasjonalt anerkjent bachelorgrad, som gir deg gode jobbutsikter. Med kompetanse innen både digital markedsføring og salg blir du ettertraktet i en rekke spennende bransjer.
Vi tilbyr praktisk lederkurs for salgsledere for bedrifter. Kurset gir salgsledere og mellomledere den teoretiske og praktiske tryggheten som kreves for å produsere gode resultater. Kurset er blanding av teori og praktiske oppgaver.
Vi tilbyr salgskurs om mot og motivasjon. Det som oftest svikter hos selgeren, er motet. Dette gjelder både blant de som er nye i faget og de som har vært på utallige kurs. Man våger ikke kontakte kunden, bli kjent, takle innvendinger og å close salget.
Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.
Vi tilbyr salgskurs del 1 - Salgsstrategi og salgsteknikker. Formål med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 2 - Bygg opp salget trinn for trinn. Formålet med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 3 - Closing. Under dette kurset konsentrer vi oss om mange forskjellige closingteknikker og motargumenter. Kursformen er blanding av teori og workshop.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
Mange bedrifter er på jakt etter kompetansehevende kurs for sine ansatte. Ofte er de usikre på hva de skal lete etter, eller hvilken type kurs som passer best. Salgskurs, kurs i presentasjonsteknikk, forhandlinger, forhandlingsteknikk eller kurs i argumentasjon?
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.
Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.
Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses
Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.
Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.
Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi
Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?
Vi tilbyr kurs i motivasjon og profesjonelt salg. Mer verdi for kunden er mer verdi for oss. Mer verdi for kunden er mer verdi for oss.
Business 101 gir medlemmer inspirasjon, arbeid og forretningsmuligheter, profesjonell støtte og kompetanse og nettverksmuligheter til å utvikle seg og virksomheten etter endt utdannelse. Nettverket omfatter alle som driver eller ønsker å starte egen virksomhet innen bransjen.