Service og kundebehandlingskurs i Østfold

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Østfold Østfold Avtales kr

Online academy salg - bedriftstilpasset

Vi tilbyr salg og servicekurs for bedrifter. Vi skreddersyr antall moduler. Vi kan tilpasse modulenes utseende og innhold. Dere får tilgang til ledelsesfunksjoner og lage egne moduler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Avtales kr

Online academy salg - full pakke

Vi tilbyr nettkurs i academy salg - full pakke. Alle våre kurs er bygd som mikromoduler som tar ca 15 - 30 minutter å gjennomføre. Hver modul inneholder en animert video, tekst, test, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver, verktøy og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Tilgang til kurset i 3 måneder fra 6.995 kr

Online academy salg - liten pakke

Vi tilbyr nettkurs i academy salg - liten pakke. Alle våre kurs er bygd som mikromoduler som tar ca 15 - 30 minutter å gjennomføre. Hver modul inneholder en animert video, tekst, test, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver, verktøy og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Tilgang til kurset i 3 måneder 2.495 kr

Online academy salg - medium pakke

Vi tilbyr nettkurs i academy salg - medium pakke. Alle våre kurs er bygd som mikromoduler som tar ca 15 - 30 minutter å gjennomføre. Hver modul inneholder en animert video, tekst, test, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver, verktøy og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Tilgang til kurset i 3 måneder fra 3.495 kr

Salgskurs - gratis online kurs

Test et av våre meget populære online kurs HELT gratis. I kurset vil du lære mer om hva det å tilpasse din adferd betyr for salget. Alle våre online kurs inneholder inneholder animerte videoer, tekster, tester, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver og guider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Gratis kr

Din dialog med kunde og kollegaer - nettkurs

Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 180 dager fra 1.000 kr

Hvordan bli kundens støttespiller - nettkurs

Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 180 dager fra 1.000 kr

Kurs i butikksalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Effektivt kurs for butikksalg. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i møtebooking - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i telefonsalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Offentlige anskaffelser og universell utforming - Webinar

Vi tilbyr onlinekurs i Offentlige anskaffelser og universell utforming. På dette kurset, som foregår via nettet, lærer du hvordan man skal ivareta universell utforming i alle deler av prosessen, hva slags krav man skal stille, hvordan kontrollere at det man har kjøpt er universelt utformet og annet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 3.000 / 600 (studenter) kr

Universell utforming i reisekjeden

Reisekjeden består av alle de elementer som inngår i en reise – fra planlegging, bestilling av billetter osv., ankomst til reisedestinasjonen. Universell utforming i reisekjeden omfatter krav til IKT, til bygg og uteområder, utforming av transportmidler og utøvelse av tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 15.09.2020 3 timer15.09.2020 3000/600 kr

Møtebooking for nybegynnere - nettkurs

Vi tilbyr kurs i møtebooking for nybegynnere som nettkurs. Dette er et «lyn-kurs» i hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte. Du vil få enkle teknikker du kan bruke for å booke et kundemøte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 8 minutter, fordelt på 3 leksjoner Gratis kr

Salgskurs - bilselger - Nettstudium

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 16.09.2020 2 semestre16.09.2020

ABC i salg - Bedriftsinternt

Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan gi god service? - Bedriftsinternt

Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan vinne kampen om oppdragene? - Bedriftsinternt

Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling i særklasse - Bedriftsinternt

Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Verdibasert salg - Bedriftsinternt

Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

 |  1 2 3   |  Neste side >>