I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Kurset går over to dager, og er en innføring i de forskjellige elementer innen salg. Egnet for både nye og erfarne selgere.
Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden
Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?
Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.
vi tilbyr kurs i kundestyrt kvalitetsutvikling for bedrifter. Etter samlingen skal deltakerne være i stand til å jobbe systematisk for å heve servicekvalitet og personlig kvalitet i organisasjonen.
Kvalitetsskolen, egner seg godt i forbindelse med utvikling av servicekultur, kvalitetskultur og forankring/etablering av nye kjerneverdier og helsefremmende kultur i organisasjonen.
Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.
Administrasjon og økonomi er et av tre programfag på utdanningsprogrammet Service og samferdsel Vg1, men kan tas som enkeltfag. Faget handler om å følge opp den daglige driften i en virksomhet, om etablering, rekruttering, organisering og finansiering av virksomheter.
I dette kurset lærer du alt du trenger, både teori og praksis, for å bli en profesjonell bilselger. Kurset går igjennom hele salgsprosessen fra start til mål.
Front Office Management oversatt til norsk, er resepsjonsledelse. Resepsjonen er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte, og derfor er jobben som gjøres i resepsjonen helt avgjørende for gjestens tilfredshet med besøket.
Front Office Management oversatt til norsk er resepsjonsledelse. Vi definerer hotellets resepsjon som selve nervesenteret i et hotell. Det er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte.
Vi tilbyr kurs i salg service og sikkerhet Vg2. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til mange spennende yrker.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet Vg2, programfag. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til spennende yrker. Dette er andre året i utdanningsløpet for deg som har fellesfagene fra før.
Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.
Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel, og som har fellesfagene fra før. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.
Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor. Utdanningen gir deg kunnskaper og holdninger som gjør deg i stand til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt som leder i en servicebedrift.
Sikkerhet - er et av tre programfag på studiet Service og samferdsel Vg2, men kan også tas som enkeltkurs. Faget viderefører og utdyper fagstoffet fra studiet Service og samferdsel Vg1.
Faget gir deg en innføring i risikovurderinger og tiltak for å sikre arbeid, data og verdier i en virksomhet. Du vil lære om helse, miljø og sikkerhet og etikk i alle deler av en virksomhet. Det handler også om reiseliv, vareflyt, transporttjenester og sikkerhet for person- og godstransport.
Er ønsket ditt å få generell studiekompetanse, kan dette kurset være et riktig skritt på veien. Programområdet som kurset tilhører heter Salg, service og sikkerhet, og leder til Vg3 påbygging til generell studiekompetanse for yrkesfaglige utdanningsprogram.
Salg-service og kundebehandling butikk starter vi på Elverum (og Hamar Ved behov) kveldsundervisning i teoridelen til salg, service og kundebehandling. Utdanningen Vil gå over 2 semestre og eksamen vil bli desember eller juni.
Vi tilbyr fagbrev i salg, service og kundebehandling,butikkfaget nettkurs. Nå kan du ta fagbrev, teoridelen til salg, butikkfaget hos oss - på nettet - når det passer deg! - og så sparer du fort mer enn 5000,- kroner ved å gjøre det!
Vi holder interne service og kundebehandling kurs for frontlinjepersonellet. De som møter kunden og samarbeidspartnere først! De som arbeider med frontservice er organisasjonens ansikt utad - lett å glemme?
Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Effektivt kurs for butikksalg. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.
Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen booking i reservasjonssystemet Amadeus. Kurset er nettbasert og du jobber når og hvor det passer deg. Du har tilgang på support (norsk) på mail i hele kursperioden og når eksamen er bestått får du tilsendt et Training Certificate.
Dette er et fullverdig kurs i 5 deler. Del 1 omfatter Airline Reservationd, del 2 omfatter prising, billettering, tolkning av regler og kø-struktur. Del 3 og 4 omfatter reservasjon av leiebil og hotel.
Dette kurset gir deg en grunnleggende innføring i prising og billettering, notetolkning og restriksjoner, utstedelse av billetter og EMDs.
Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av hotell i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som beliggenhet, pris, fasiliteter og kjede kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.
Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av leiebil i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som biltype, pris, selskap etc. kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.
Dette kurset er et fullverdig kurs som gir deg kunnskaper innen geografi, bransjeterminologi, kjennskap til leverandører i bransjen, kundeservice, gir deg en grunnleggende kunnskap innen reservasjon av flybilletter.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for nybegynnere som nettkurs. Dette er et «lyn-kurs» i hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte. Du vil få enkle teknikker du kan bruke for å booke et kundemøte.