Holdninger, verdier og motivasjon - Bedrifter/grupper



Kursarrangør: Martin Iversen
Sted: Hele landet
Hele landet
Type:Bedriftsinternt / Større grupper
Foredrag
Undervisningstid: Ta kontakt for avtale
Pris: Avtales

I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.

Du kan velge ett ferdig konsept, eller ta kontakt for å få spesialtilpasset ditt innhold. Jeg svarer som regel samme dag. Dersom du ikke hører noe innen tre dager har noe antakelig gått feil og du burde kontakte meg på nytt.

Kursholder:
Martin Iversen har alltid hatt en fasinasjon for kommunikasjon. Hva er det som gjør at noen oftere får viljen sin enn andre?

I 2004 startet jeg som saksbehandler Inkasso hos det som da het Lindorff (Nå Intrum). Jobben var å behandle inkassosaker via telefon. Jeg hadde mange "a-ha" øyeblikk her. En av de var den dagen jeg synes alle jeg snakket med var sure og kranglete. Jeg sa det til teamlederen min. Hun kikket på meg og sa: "Det er bare du som har vært i alle de samtalene, Martin. Kan det være deg som er årsaken?". En tøff, men god tilbakemelding å få. Jeg følte ikke at jeg var vrang den dagen, men hun hadde jo helt rett i at det var bare meg som var fellesnevneren i samtalene. Kan det hende at små ubeviste handlinger gjorde at jeg ble oppfattet som vanskelig?

I 2005 startet vi med kommunikasjonstrening, og jeg kunne ikke få nok. Stemmebruk, spørsmålstyper, samtalestyring, personlighetstyper, bruk av pauser og listen fortsatte. Jeg leste alt jeg kunne finne, brukte det i samtalene mine og så effekten. Når muligheten åpnet seg for å få være kursholder kastet jeg meg på. Etter hvert ble jeg hovedinstruktør i Lindorff Academy med ansvar for kommunikasjonstrening.

Siden har jeg holdt utallige kurs og foredrag i bransjer fra renovasjon til finans. Underveis har jeg erfart at kommunikasjon kan læres. Det krever fokus og trening, men det kan læres. I 2022 tok jeg skrittet fullt ut og startet for meg selv. Kontakt meg i dag, så kan vi ta en prat om hvordan din bedrifts kundeservice blir ett konkurransefortrinn!