Service og kundebehandlingskurs i Akershus

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Blakk & Blid: Salgsprosessen - Foredrag

Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Bli en servicehelt - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Bli en servicehelt. Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Det er deg det kommer an på - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Hvordan nå dine salgsmål - Foredrag

Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Møtebooking og salgssamtalen

Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3.000 kr

Møtebooking og salgssamtalen - Bedriftsinternt

Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer Avtales kr

Salgsledelse - Foredrag

Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Salgsplanlegging - Bedriftsinternt

Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Servicetrening B2C - Bedriftsinternt

Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

International Study Course in Service Management

The study course gives extended knowledge about service management, both in businesses and start-ups.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Lørenskog Lørenskog 8 leksjoner a 3 timer

Studiekurs i service vision management

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Lørenskog Lørenskog 8 leksjoner a 3 timer 9.000 kr

Fagbrev - kontor og administrasjonsmedarbeider intensivkurs

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som kontor og administrasjonsmedarbeider. Du får grunnlag for å jobbe i yrker innen service, kundebehandling og kontoradministrative oppgaver. Kurset gjennomføres på kveldstid en kveld i uken over 1/2 år.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bærum / Sandvika Bærum / Sandvika 29.08.2022 1 semester29.08.2022 17.500 kr

Kurs i møtebooking

Vi tilbyr kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Ås Ås

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr

Forbrukerkjøpsloven - digitalt

Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time og 50 minutter fra 375 kr

Fremtidens kundeservice - digitalt

Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time fra 375 kr

Kundebegeistring - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time og 25 minutter fra 375 kr

Kundebegeistringsledelse, merkevare motivasjon mersalg - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time fra 375 kr

Key Account Management - nettkurs

Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 11550 kr

Serviceledelse - nettkurs

Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 11550 kr

1.Amadeus GDS Classic Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen booking i reservasjonssystemet Amadeus. Kurset er nettbasert og du jobber når og hvor det passer deg. Du har tilgang på support (norsk) på mail i hele kursperioden og når eksamen er bestått får du tilsendt et Training Certificate.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 45 timer fra 1990 kr

2.Amadeus GDS Comprehensive Reservation - Online

Dette er et fullverdig kurs i 5 deler. Del 1 omfatter Airline Reservationd, del 2 omfatter prising, billettering, tolkning av regler og kø-struktur. Del 3 og 4 omfatter reservasjon av leiebil og hotel.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2.990 kr

3.Amadeus GDS Fares & Ticketing - Online

Dette kurset gir deg en grunnleggende innføring i prising og billettering, notetolkning og restriksjoner, utstedelse av billetter og EMDs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

4.Amadeus GDS Hotel Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av hotell i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som beliggenhet, pris, fasiliteter og kjede kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

5.Amadeus GDS Car Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av leiebil i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som biltype, pris, selskap etc. kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

6.Amadeus GDS Business Travel Management - Online

Dette kurset er et fullverdig kurs som gir deg kunnskaper innen geografi, bransjeterminologi, kjennskap til leverandører i bransjen, kundeservice, gir deg en grunnleggende kunnskap innen reservasjon av flybilletter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 0 timer 3.990 kr

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>