Service og kundebehandlingskurs i Enebakk

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Butikken som medium - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikken som medium for bedrifter. Vi tar utgangspunkt i at kurset skal være en del av en planmessig utviklingsprosess. Kurset starter før deltakerne kommer til kurslokalet ved at tankeprosessen påvirkes og gjennom konkrete oppgaver i forkant.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr

Butikkmedarbeiderkurs - Bedriftsinternt

Vi har stor suksess med vårt butikkmedarbeiderkurs. I samarbeide med en tekstil kjede, har vi utviklet et 3 timers kurs. Dette inneholder bevisstgjøring, salgsteknikk, service, egen motivasjon og målsetting. Dette Apropos kurset tilbys også gjennom Oslo Handelstand.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus

Arbeidsrettede norskkurs for voksne - Salg, service og kantine

Vi tilbyr arbeidsrettede norskkurs for voksne - salg, service og kantine. Gjennom kurset lærer du hvordan du kan gå frem for å selge noe. Du lærer også hva service er og hvordan du kan gi kundene god service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 - 3 måneder (60 timer) med 3 time... 3.900 kr

Møtebooking for nybegynnere - nettkurs

Vi tilbyr kurs i møtebooking for nybegynnere som nettkurs. Dette er et «lyn-kurs» i hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte. Du vil få enkle teknikker du kan bruke for å booke et kundemøte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 8 minutter, fordelt på 3 leksjoner Gratis kr

Coaching, varehandel/service

Glederskap i varehandel/service. Spesialkurs innen kommunikasjon. Motiverte butikkledere/selgere har energi, glede og tilstedeværelse. Den smittende væremåten og ekte engasjement gir fornøyde kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

4mat 5. Kundeservice for bedre resultater - bedriftsinternt

Dette endags seminaret er laget for å gi deltakerne erfaringer i det å dele og undersøke både positiv og negativ kundeservice i forhold til hva forskning forteller om strålende kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag – 6 timer

Salg og kundebehandling - Bedriftsinternt

Si det så det selger! Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Service - Foredrag

Kunsten å møte kunden! Hvordan mestre å møte kunden? Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden? Hvordan skape god kundetilfredshet?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

2-dagers kurs i Serviceledelse - bedriftsinternt

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikring - bed.int

Et dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter - bed.int

AVOS Samhandling tilbyr kurs i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter"

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar - bedr. int

Et generelt dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar - bedriftsinternt

Viktig del av serviceledelse: legge til rette for at fronmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag

”Ønske om å lykkes” - Motivasjon for selgere - Bedriftsinternt

Motivasjonen er en hver selgers viktigste drivkraft. Vi hjelper deg til å motivere deg selv og viser deg hvordan du kan bidra til å motivere andre.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Fagbrev i Salgsfaget på nett

Crewpartners fagbrevkurs på nett er tilpasset for deg som er i full jobb. Derfor har vi laget et nettstudie hvor du selv styrer fremdriften. På den måten kan du studere samtidig som du jobber.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 7900 kr

Grunnleggende Business to Business salg - Bedriftsinternt

Salg er et fag, og som på alle andre områder trenger man å lære faget og trene på teknikkene for å bli en god selger. Vi lærer ansatte i salgsrelaterte yrker å selge på en effektiv, overbevisende og profesjonell måte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Grunnleggende butikksalg - Bedriftsinternt

Mange tror at butikksalg er den enkleste formen for salg, men det er feil. For å bli en dyktig butikkselger må man ha forståelse for forbrukeradferd og hva som får forbrukere til å si ja til å kjøpe.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kaos i rotet - Planlegging for selgere - Bedriftsinternt

En viktig faktor for suksess er å ha kontroll og orden på det man driver med. Dette kurset viser deg hvordan du på en ryddig og systematisk måte skal håndtere jobben som selger og få oversikt i kaoset.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kundeservice- Kunsten å gjøre mer enn forventet - Bedriftsinternt

Kundens forventningsnivå avgjør i hvor stor grad kunden er fornøyd med oppfølgingen eller ikke. Vi hjelper deg å avdekke hvilke forventninger kunden har og hvordan du kan overgå forventningene for å yte god kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Salgskurs for håndverkere - Bedriftsinternt

Håndverkere driver også med salg, på tross av at de ofte er hos kunden for å gjøre et praktisk og definert stykke arbeid. Vi lærer håndverkere å forstå hvordan de med enkle salgsteknikker kan bidra til økt oppdragsmengde og mersalg i bedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Sertifisert bedriftsselger B2B på nett

Nå har du mulighet til å få den unike kunnskapen som vi i årevis har benyttet for å skape de beste selgere. Gjennom Crewpartners nettbaserte sertifiseringskurs for bedriftsselgere vil du få kompetanseheving på toppnivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3990 kr

Ta brodden av møtebooking - Bedriftsinternt

Mange selgere frykter telefonen som verktøy for å skaffe nye kunder. Vi viser deg en effektiv og praktisk måte å håndtere telefonskrekken, samtidig som du booker møter med dine egne kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for bedriftsselgere - Bedriftsinternt

Det å jobbe med bedriftssalg skiller seg klart fra annen type salg da bedriftene har andre grunner for å kjøpe enn feks. privatpersoner. Vi jobber sammen i grupper for å finpusse teknikkene, opptreden og øver med praktiske oppgaver.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for butikkselgere - Bedriftsinternt

Butikksalg kan av mange regnes som den enkleste formen for salg, men det er tull. De beste butikkselgerne gir kunden en opplevelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for håndverkere - Bedriftsinternt

Alle som driver med kundebehandling driver også med salg. Håndverkere har en tendens til å glemme dette og ender opp med å kun utføre den jobben kunden har bedt om.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for tekniske konsulenter - Bedriftsinternt

Tekniske konsulenter er bedriftens ansikt utad. Den måten kunden oppfatter konsulenten er den måten kunden oppfatter bedriften. Det er mange bedrifter som mister oppdrag på grunn av konsulenter som mangler grunnleggende ferdigheter innen kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

 |  1 2 3   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.