Service og kundebehandlingskurs i Asker

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Blakk & Blid - Foredrag

Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Bli en outstanding servicehelt

Inspirerende foredrag om hva som skal til for å bli opplevd som outstanding servicehelt. Dato og sted avtales med bestiller. Foredragsholder har 18 års erfaring fra Nordic Choice Hotels som sjette året på rad er kåret til årets arbeidsplass innen reiselivsnæringen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3000 kr

Bli servicehelt - Foredrag

Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Hvordan nå dine salgsmål - Foredrag

Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Never average - det er deg det kommer an på - Foredrag

Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Salg B2B - Bedriftsinternt

Vi vil heller velge og kjøpe på egen beslutning enn og bli solgt til. Kjøp og salg er en kombinasjon av følelser, produktkompetanse og salgsteknikk. Skal du vinne når det virkelig gjelder må du trene. Salgstrening blir man aldri ferdig med.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Servicetrening B2C - Bedriftsinternt

Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker

Butikkmedarbeiderkurs - Bedriftsinternt

Vi har stor suksess med vårt butikkmedarbeiderkurs. I samarbeide med en tekstil kjede, har vi utviklet et 3 timers kurs. Dette inneholder bevisstgjøring, salgsteknikk, service, egen motivasjon og målsetting. Dette Apropos kurset tilbys også gjennom Oslo Handelstand.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus

Butikken som medium - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikken som medium for bedrifter. Vi tar utgangspunkt i at kurset skal være en del av en planmessig utviklingsprosess. Kurset starter før deltakerne kommer til kurslokalet ved at tankeprosessen påvirkes og gjennom konkrete oppgaver i forkant.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Akershus Akershus Avtales kr

Bedriftsinternt kurs - Service og kundebehandling

Salg-service og kundebehandling butikk starter vi på Elverum (og Hamar Ved behov) kveldsundervisning i teoridelen til salg, service og kundebehandling. Utdanningen Vil gå over 2 semestre og eksamen vil bli desember eller juni.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 11900 kr

Fagbrev i Salg, service og kundebehandling.- Butikkfaget

Hos oss kan du ta teoridelen til fagbrev, butikkfaget og reiseliv, pr nettstudium og jobbe når det passer inn i din timeplan.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 14.600 kr

Service kurs - Frontlinjeservice i offentlige virksomheter

Vi holder interne service og kundebehandling kurs for frontlinjepersonellet. De som møter kunden og samarbeidspartnere først! De som arbeider med frontservice er organisasjonens ansikt utad - lett å glemme?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kurs i butikksalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Effektivt kurs for butikksalg. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i møtebooking - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i telefonsalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i samtaleteknikk

Etter kurset skal deltakerne ha en bedre forståelse for kommunikasjonsprosessen og begrensninger i egen oppfatning av andre. I tillegg er målsetningen at man etter kurset skal ha fått en større toleranse og forståelse for andre menneskers handlinger og budskap.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Én dag (09:00 - 15:00) 2.100 kr

Norske Hus Salgsskole

Målet med Salgsskolen er at denne skal sørge for et betydelig forbedret gjennomslag i markedet. Målet er at vi skal oppleves som de beste rådgiverne/selgerne i bransjen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 8.500 kr

Selgerutvikling

Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 5.800 kr

Service og Kundebehandling

Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5.800 kr

ABC i salg - Bedriftsinternt

Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan gi god service? - Bedriftsinternt

Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan vinne kampen om oppdragene? - Bedriftsinternt

Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling i særklasse - Bedriftsinternt

Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Verdibasert salg - Bedriftsinternt

Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

4mat 5. Kundeservice for bedre resultater - bedriftsinternt

Dette endags seminaret er laget for å gi deltakerne erfaringer i det å dele og undersøke både positiv og negativ kundeservice i forhold til hva forskning forteller om strålende kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag – 6 timer

Salg og kundebehandling - Bedriftsinternt

Si det så det selger! Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Service - Foredrag

Kunsten å møte kunden! Hvordan mestre å møte kunden? Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden? Hvordan skape god kundetilfredshet?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

 |  1 2 3   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.