Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i arbeidsmetodikk for bedrifter. Pondera jobber også med møtefasilitering. Vi jobber både med tradisjonell form som en tredjepart som fasiliterer større og viktige møter, og med en nyere former som "Whole Person Process Facilitation" og "Open Space".
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Med fokus på ferdigheter og mestring av forhandlingssituasjoner. Forhandlinger i salgssituasjoner handler om priser, volum, leveringstider, garantier, serviceavtaler, kvalitet med mer.
Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. En god muntlig formuleringsevne pluss en overbevisende måte å fremføre et budskap på, er verdifulle egenskaper når du skal presentere noe.
Vi tilbyr selgertrening for bedrifter. Salg er så mangt, fra salg i varehandelen til B2B salg. Det kreves forskjellig egenskaper og adferd i forhold til om salget dreier seg om beslutning på stedet eller en langsiktig investering.
Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.
Vi tilbyr foredraget Bli en servicehelt. Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.
Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?
Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.
Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses
Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.
Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.
Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi
Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse - da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget som nettkurs. Dette kurset kombinerer nettundervisning med klasseromsundervisning, en modell med stor suksess. Du får den grunnleggende undervisningen på nett. Når det nærmer seg eksamen, blir det undervisning med eksamenstrening i klasserom, på kveldstid.
Velkommen til et unikt treningsprogram innen personlig utvikling! Dette er mitt mest solgte kurs, som har som mål å bidra til at du blir den beste utgaven av deg selv.
Vi tilbyr kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr kurs i innkjøpsforhandlinger og forhandlingsteknikk. Kurset styrker deg som innkjøper og forhandler i situasjoner hvor gevinstene kan bli betydelige. God forhandlingsteknikk gir deg suksess ute, og stolthet internt.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Målsettingen er innføring og øvelser i forhandlingsteknikker for å oppnå best mulig resultat. Det vil si optimalt innhold og pris samt kvalitetssikring av kvalitet og gjennomføringsevne.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Kommunikasjon handler om å få til en vellykket overførsel av kunnskap, holdninger og følelser mellom to eller flere personer. Det er med andre ord ikke bare snakk om innhold, informasjon eller fakta.
Lorem ipsum