Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Etter studiet er du oppdatert på digital markedsføring gjennom moderne og kostnadseffektive kanaler. Du besitter kunnskaper og ferdigheter som umiddelbart kan tilføre bedrifter verdi gjennom økt synlighet på internett, annonsenettverk, tilstedeværelse i sosiale medier, og bedriftens egne nettsider.
Vi tilbyr nettstudie i videomarkedsføring i sosiale medier. Video er en viktig del av influencer-markedsføring. Jobb med digitale strategier og benytt videoproduksjon og storytelling på Facebook, Instagram, YouTube og andre sosiale medier.
Vi tilbyr kurs om profesjonell presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er at du lærer å lage gode presentasjoner og holder de profesjonelt for et publikum. Kurset tar for seg det å presentere i store forsamlinger, på møterom og via Teams.
Vi tilby gratis e-læringskurs for alle som skal selge fyrverkeri. Dette kurset gir en grunnleggende innføring i regelverket rundt salg av fyrverkeri, riktig oppbevaring og veiledning. Kurset er gratis.
Vi tilbyr bedriftsinternt fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1, som holdes av en kvalifisert kursleder. Formålet med fagkurset er å gjøre butikkmedarbeidere i stand til å sikre at kunden får riktig produkt.
Vi tilbyr e-læringskurs resertifisering av fyrverkeriforhandler. Dette kurset er ment for virksomheter som er sertifiserte fyrverkeriforhandlere. Forhandlere av fyrverkeri kan nå enkelt resertifisere seg ved å gjennomføre et e-læringskurs.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr nettkurs i presentasjonsteknikk som virtuelt klasserom. Har du vært på forelesninger, seminar eller foredrag, og tenkt at dette kunne jeg ha vært foruten, fordi både framføring og innhold var dørgende kjedelig? I så fall er du ikke alene om det.
Vi tilbyr nettkurs i rådgivende salg som er en viktig ferdighet å ha i dagens marked, fordi det er grunnlaget for å etablere tillit hos en kunde. Tillit er viktig for at en kunde skal bli mottakelig for dine ideer og synspunkter, som jo ofte er forskjellig fra dine.
Vet du hvordan nettsiden din fungerer? Hvordan kundene bruker siden din? Sporing av data, analyse og rapportering er en viktig del av hverdagen for deg som driver en nettside. Lær om bruk av Google Analytics, Facebook pixel, Google Tag Manager og Hotjar.
Vi tilbyr ukeskurs i digital markedsføring. På kurset vil du få en innføring i viktige byggestener for å lykkes med digitale medier og lære hvordan du selv kan gjøre viktige beslutninger for selskapet ditt.
Vi tilbyr kurs om annonsering i sosiale medier som webinar. Har du fått ansvaret for jobbens sosiale medieflater? Dette kurset gir deg en innføring i de forskjellige flatene og hvordan du bør benytte de.
Vi tilbyr intensivkurs om digital markedsføring for bedrifter. Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring med høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå? I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner.
Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring som webinar. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.
Vi tilbyr kurs om Google Ads for bedrifter. Lær deg hvordan du effektivt bruker Google Ads for å få flere kunder på nett og hvordan ditt firma kan vokse. Vi starter med det grunnleggende og gir deg en solid innføring i hvordan Google Ads er bygget opp og hvordan det fungerer.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om sosiale medier og innholdsmarkedsføring som webinar. Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.