Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i lederutvikling. Skap resultater – utvikling for ledere og organisasjon. Har du medarbeidere som har et stort potensial? En undersøkelse viste at 50% av alle norske ledere ikke ante hva som motiverte sine medarbeidere.
Vi tilbyr idrettscoaching. Har du et ønske om å bli bedre eller best? Har du prestert én gang er det fullt mulig å få det til igjen. Det er rett og slett noen naturlover som er ubestridte: det er dine tanker og ikke mangelen på ressurser som hindrer gjentagelse av din suksess.
Lær boligstyling på bare én helg! Dette intensivkurset gir deg en komplett innføring i boligstyling – fra moodboard og farger til stylingprinsipper og kundeprosess. Du får både teori og praktiske øvelser, og tilgang til nettkurset Boligstylisten inkludert i prisen.
Et inspirerende og uforpliktende fellesskap for deg som jobber som boligstylist – eller ønsker å komme i gang! I Stylistkollektivet møtes vi jevnlig til livesendinger, deler faglig påfyll, oppgaver og erfaringer, og heier hverandre frem. Oppstart 2. august!
Vi tilbyr nettbasert kurs om markedsføring i sosiale medier: mindset og best practice. Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er.
Etter studiet er du oppdatert på digital markedsføring gjennom moderne og kostnadseffektive kanaler. Du besitter kunnskaper og ferdigheter som umiddelbart kan tilføre bedrifter verdi gjennom økt synlighet på internett, annonsenettverk, tilstedeværelse i sosiale medier, og bedriftens egne nettsider.
Vi tilbyr nettstudie i videomarkedsføring i sosiale medier. Video er en viktig del av influencer-markedsføring. Jobb med digitale strategier og benytt videoproduksjon og storytelling på Facebook, Instagram, YouTube og andre sosiale medier.
Jeg utvikler også skreddersydde kurs om digital markedsføring og kommunikasjon, og det er mulig å ta utgangspunkt i bedriftens egne sider for praktisk arbeid. I tillegg presenterer jeg gjerne fakta og argumenter rundt KI og digitale medier for ledere og beslutningstagere.
Lær å drive et nettsted som skaper resultater! Nettredaktørskolen er kursprogrammet for deg som har (eller skal få) ansvar for å drive innhold, kommunikasjon og/eller markedsføring på et nettsted. Her får du kunnskap som er sentral for å skape målbare resultater!
Digital markedsføring er i konstant endring. Er din strategi oppdatert for våren 2025? Endringer i algoritmer og brukeratferd, AI-drevet innhold og skjerpede annonsepriser gjør at gamle strategier ikke lenger har den samme effekten. Her får du tips om de smarteste justeringene akkurat nå.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Kanskje har du jobbet i organisasjoner der kundens behov har vært i sentrum.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Ønsker du å formidle faget ditt til et større publikum enn bare dine egne fagfeller? Vil du lære hvilke virkemidler de dyktige fagformidlerne bruker, enten de er forskere eller forskningsjournalister?