Service og kundebehandlingskurs i Aust-Agder

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fagskole - kontor, salg og serviceledelse

Vi tilbyr fagskole i kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Arendal Arendal 27.01.2021 330 timer27.01.2021 400 kr

Kontor og administrasjonsfaget-Klasserom på nett

Kurset er for deg som har allsidig erfaring innenfor kontor- og administrasjonsarbeid, og ønsker fagbrev. Dette kurset forbereder deg til teorieksamen for praksiskandidat.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Arendal Arendal 2 semestre 23.500 kr

Kontor-og administrasjonsfaget - intensivkurs - klasserom på nett

Kurset er for deg som har allsidig erfaring innenfor kontor- og administrasjonsarbeid, og ønsker fagbrev. Dette kurset forbereder deg til teorieksamen for praksiskandidat.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Arendal Arendal 1 semester 14.000 kr

Kundebehandling og service - Bedriftsinternt

Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kundestyrt kvalitetsutvikling - Bedriftsinternt

vi tilbyr kurs i kundestyrt kvalitetsutvikling for bedrifter. Etter samlingen skal deltakerne være i stand til å jobbe systematisk for å heve servicekvalitet og personlig kvalitet i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kvalitetsskolen - Bedriftsinternt

Kvalitetsskolen, egner seg godt i forbindelse med utvikling av servicekultur, kvalitetskultur og forankring/etablering av nye kjerneverdier og helsefremmende kultur i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5 dager

Servicekurs - Bedriftsinternt

Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kurs i butikksalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Effektivt kurs for butikksalg. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i møtebooking - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i telefonsalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

2-dagers kurs i serviceledelse - bedriftsinternt

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for bedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Den gode service & kundebehandling i bank/forsikring bedriftsint.

Vi tilbyr dagsseminar for bedrifter om ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Den gode service og kundebehandling dagsseminar - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i "Den gode service og kundebehandling" som dagsseminar for bedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

God service & menneskebehandling overfor pasienter - bedriftsint.

AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar for bedrifter i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Serviceledelse, dagsseminar - bedriftsinternt

Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse for bedrifter. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Bedriftsinternt kurs - Service og kundebehandling

Salg-service og kundebehandling butikk starter vi på Elverum (og Hamar Ved behov) kveldsundervisning i teoridelen til salg, service og kundebehandling. Utdanningen Vil gå over 2 semestre og eksamen vil bli desember eller juni.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 11900 kr

Fagbrev i salg, service og kundebehandling,butikkfaget nettkurs

Vi tilbyr fagbrev i salg, service og kundebehandling,butikkfaget nettkurs. Nå kan du ta fagbrev, teoridelen til salg, butikkfaget hos oss - på nettet - når det passer deg! - og så sparer du fort mer enn 5000,- kroner ved å gjøre det!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18.600 kr

Service kurs - Frontlinjeservice i offentlige virksomheter

Vi holder interne service og kundebehandling kurs for frontlinjepersonellet. De som møter kunden og samarbeidspartnere først! De som arbeider med frontservice er organisasjonens ansikt utad - lett å glemme?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Offentlige anskaffelser og universell utforming - Webinar

Vi tilbyr onlinekurs i Offentlige anskaffelser og universell utforming. På dette kurset, som foregår via nettet, lærer du hvordan man skal ivareta universell utforming i alle deler av prosessen, hva slags krav man skal stille, hvordan kontrollere at det man har kjøpt er universelt utformet og annet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 3.000 / 600 (studenter) kr

Universell utforming i reisekjeden

Reisekjeden består av alle de elementer som inngår i en reise – fra planlegging, bestilling av billetter osv., ankomst til reisedestinasjonen. Universell utforming i reisekjeden omfatter krav til IKT, til bygg og uteområder, utforming av transportmidler og utøvelse av tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 3000/600 kr

Resepsjonist - nettstudium for fagbrev i resepsjonsfaget

Resepsjonsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli resepsjonist.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 17900 kr

Servitør - nettstudium for fagbrev i servitørfaget

Servitørfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og lære mer om mat, drikke, servering, hygiene, salg og service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 17900 kr

Universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter

Tilgjengelighet og gode opplevelser er viktige for alle i reiselivs- og opplevelsesbedrifter. Innføringskurset i universell utforming gir reiselivs- og opplevelsesbedrifter kompetanse til: kvalitetsheving, økt markedspotensial, økt konkurransekraft, bærekraftig utvikling og gode opplevelser.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1490 kr

 |  1 2 3   |  Neste side >>