I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om kunde- og kontraktsforståelse. Programinnholdet gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene om sømløse kundereiser med fokus på leietakerforståelse og servicekvalitet.
Vi tilbyr kurs om kunde- og kontraktsforståelse som live streaming. Programinnholdet gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene om sømløse kundereiser med fokus på leietakerforståelse og servicekvalitet.
Vi gjør rede for hvordan kunnskap om relasjonsforvaltning, kundedialog og -tilfredshet, forståelse for kundereisen og leietakerperspektivet, coworking-løsninger, digitalisering samt bruk av nye teknologiske plattformer for utleie kan skape merverdi for en utleieorganisasjon.
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
Vi tilbyr kurs i Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® for serviceyrker. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
Vi tilbyr kurs i Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® i serviceyrker for bedrifter. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
Jobber du med administrativt arbeid, kundeservice eller med regnskap og mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta fagbrev service- og administrasjonsfaget for praksiskandidater.
Vi tilbyr kurs om kundeservice. Kundeservice har blitt en av bedriftens viktigste suksesskriteria. Bommer man på dette, skades både omdømmet og fremtidig salg. Profesjonaliteten bedømmes gjerne ut fra kundeservicen bedriften yter. I dag krever kunden god kundeservice i alle ledd.