I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Hvis du er god til å presentere, vil du enklere få folk med deg, skape flere salg og større entusiasme for ideene og prosjektene dine. Et godt budskap, en tydelig struktur og en engasjerende presentasjon er noen av virkemidlene du kan bruke. Og den gode nyheten er: Dette kan læres!
Fra "grønnvasking" til konkurransefortrinn. Få med deg to matnyttige foredrag av to av Norges fremste eksperter på bærekraft akkurat nå!
Vi tilbyr kurs i effektiv mingling. Alle vet at mingling kan være viktig både sosialt og forretningsmessig. Men klarer du å skape verdi ut av de tilmålte minuttene? Eller gjemmer du deg bak kaffekoppen og tyr til smarttelefonen? Snakker du kanskje bare med dem du kjenner fra før?
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Ønsker du å oppnå bedre kontakt med kundene dine eller kollegaer og andre hvis du jobber med service eller innsalg? Lær å gjenkjenne og forstå andres kjøpsstiler og å tilpasse din egen salgsstil, for å imøtekomme behov for effektiv kommunikasjon. Det vil gi resultater.
Vi tilbyr kurs i Key Account Manager. Kurset er sertifisert gjennom DNVGL-ST-0008 - Certified Learning Programmes, hvilket garanterer deg som deltaker høyeste kvalitet og relevans i alle ledd. Dette er et dokumentert trygghetsstempel, både for deg og din arbeidsgiver.
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering - oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!
Vi tilbyr bransjeprogram i reiseliv - kundeservice. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.
Vi tilbyr bransjeprogram i reiseliv - kundeservice og data. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.
Vi tilbyr fagbrev i salg, service og sikkerhet. Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.
Vi tilbyr fagskole i kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse ut over videregående opplæring.
Vi tilbyr kurs i legendarisk kundeservice. Kurset tar for seg alle aspekter ved å betjene selve inngangsporten til din bedrift og fokuserer bl.a. på kundekontakt og service, og hvordan man kan motivere seg til å yte forventet service til en hver tid, og i en hver situasjon.
Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Ta en fremtidsrettet utdanning hvor du lærer å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ha personalansvar og utvikle verdiskapende tjenester.
Vi tilbyr årsstudium i serviseledelse. Tjenestenæringen er i vekst og utgjør en betydelig del av verdiskapningen i Norge og internasjonalt. Hele åtte av ti norske jobber er i dag i tjenestenæringene og siden 2008 har hele 87 prosent av de nye jobbene kommet i de tjenesteytende næringene.