Service og kundebehandlingskurs i Oslo

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Butikken som medium - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikken som medium for bedrifter. Vi tar utgangspunkt i at kurset skal være en del av en planmessig utviklingsprosess. Kurset starter før deltakerne kommer til kurslokalet ved at tankeprosessen påvirkes og gjennom konkrete oppgaver i forkant.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo Avtales kr

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo Avtales kr

Renholdsoperatør - fagbrev

Har du lang erfaring fra renholdsbransjen? Hvorfor ikke ta fagbrev som renholdsoperatør? - Et fagbrev gir gir trygghet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 21.08.2017 (+1) 56 timer21.08.2017 (+1) 18.500 kr

Renholdsoperatør - fagbrev for medlemmer i LO-forbund

Har du lang erfaring fra renholdsbransjen? Hvorfor ikke ta fagbrev som renholdsoperatør? - Et fagbrev gir gir trygghet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Grünerløkka Oslo, Grünerløkka 22.08.2017 100 timer22.08.2017 18.500 kr

Salgs-, kontor- og administrasjonsfaget - fagbrev

Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Nydalen Oslo, Nydalen 21.08.2017 20 kvelder21.08.2017 18.000 kr

Motivert og profesjonell i førstelinjefunksjonen - telefonteknikk

Vi tilbyr kurs i motivert og profesjonell i førstelinjefunksjonen - inkludert telefonteknikk. Du lærer om kommunikasjon og service, og kurset er praktisk rettet med små teoribolker underveis.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 24.10.2017 (+1) 1 dag24.10.2017 (+1) 4.800 kr

Butikkmedarbeiderkurs - Bedriftsinternt

Vi har stor suksess med vårt butikkmedarbeiderkurs. I samarbeide med en tekstil kjede, har vi utviklet et 3 timers kurs. Dette inneholder bevisstgjøring, salgsteknikk, service, egen motivasjon og målsetting. Dette Apropos kurset tilbys også gjennom Oslo Handelstand.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo

Call Center Dagene 2017

Vi tilbyr Call Center Dagene 2017. Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 2 dager 11.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs i Key Account Manager. Kurset for deg som er ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder, enten du er kundeansvarlig, Key Account Manager, daglig leder eller salgssjef.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Bjørvika Oslo, Bjørvika 24.10.2017 (+1) 2 dager24.10.2017 (+1) 11.995 kr

Kundeservicedagen

Denne dagen er satt av til deg som jobber som service- eller kundebehandler. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Aker Brygge Oslo, Aker Brygge 1 dag

Profesjonell klagehåndtering

Vi tilbyr kurs i profesjonell klagehåndtering. Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Aker Brygge, Fel... Oslo, Aker Brygge 2 dager 9.990 kr
Oslo, Aker Brygge, Tho... Oslo, Aker Brygge 18.10.2017 (+1) 2 dager18.10.2017 (+1) 11.995 kr
Oslo, Aker Brygge, Tho... 13.12.2017 2 dager18.10.2017 (+1) 11.995 kr

Profesjonell kundebehandling

Vi tilbyr kurs i profesjonell kundebehandling. Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice i alle kanaler. Resultatet vil være mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Aker Brygge, Tho... Oslo, Aker Brygge 17.10.2017 (+1) 2 dager17.10.2017 (+1) 11.995 kr
Oslo, Aker Brygge, Tho... 12.12.2017 2 dager17.10.2017 (+1) 11.995 kr
Oslo, Aker Brygge, Fel... Oslo, Aker Brygge 2 dager 9.995 kr

Forhandlingsteknikk

Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk. Målsettingen er innføring og øvelser i forhandlingsteknikker for å oppnå best mulig resultat. Det vil si optimalt innhold og pris samt kvalitetssikring av kvalitet og gjennomføringsevne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Frogner Oslo, Frogner 2 dager 7.900 kr

Bachelor i ledelse og servicestrategi

Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Med en Bachelor i ledelse og servicestrategi blir du i stand til å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ta personalansvar og utvikle nye verdiskapende tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 3 år 32.400 pr semester kr

Salgskurs - bilselger - dagtid

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, St.Hanshaugen Oslo, St.Hanshaugen 1 semester

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.