Service og kundebehandlingskurs i Oslo

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Butikken som medium - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikken som medium for bedrifter. Vi tar utgangspunkt i at kurset skal være en del av en planmessig utviklingsprosess. Kurset starter før deltakerne kommer til kurslokalet ved at tankeprosessen påvirkes og gjennom konkrete oppgaver i forkant.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo Avtales kr

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo Avtales kr

2-dagers kurs i serviceledelse

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for topp og mellomledere i servicebedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 2 dager

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikringsbransjen

Vi tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter

AVOS Samhandling tilbyr kurs i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar

Vi tilbyr dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling" for servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar

Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Studiekurs i service vision management

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 8 leksjoner a 3 timer

Har kunden alltid rett? Og hva sier forbrukerkjøpsloven?

Vil du lære mer om forbrukernes rettigheter og hvordan man bør håndtere reklamasjonssaker? Dette kurset handler om håndtering av reklamasjoner.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 13.03.2018 1 dag13.03.2018 fra 4.200 kr

Butikkmedarbeiderkurs - Bedriftsinternt

Vi har stor suksess med vårt butikkmedarbeiderkurs. I samarbeide med en tekstil kjede, har vi utviklet et 3 timers kurs. Dette inneholder bevisstgjøring, salgsteknikk, service, egen motivasjon og målsetting. Dette Apropos kurset tilbys også gjennom Oslo Handelstand.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo

Call Center Dagene 2018

Vi tilbyr Call Center Dagene 2018. Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 25.04.2018 2 dager25.04.2018 13.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs i Key Account Manager. Kurset for deg som er ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder, enten du er kundeansvarlig, Key Account Manager, daglig leder eller salgssjef.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Bjørvika Oslo, Bjørvika 13.03.2018 (+1) 2 dager13.03.2018 (+1) 14.995 kr

Kundeservicedagen

Denne dagen er satt av til deg som jobber som service- eller kundebehandler. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 dag 5.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs i profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum, Felix K... Oslo, Sentrum 04.04.2018 2 dager04.04.2018 11.995 kr
Oslo, Sentrum, Thon Co... Oslo, Sentrum 13.06.2018 2 dager13.06.2018 11.995 kr

Salgskurs - Salg og service med arbeidsglede

Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Det er innholdet som teller

Hvordan jobbe med innholdsforvaltning i praksis? Det er innholdet på nettsiden din som er gullet ditt, det som skaper den gode brukeropplevelsen. Tenk på nettsiden din som en hage. Vi planter stadig nytt innhold, men glemmer å luke, prikke og gjødsle det som allerede er plantet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Majorstuen Oslo, Majorstuen 1 dag 5.200 kr

Digital dialog og kundeservice

Trenger du å forbedre kundeservice og den generelle dialogen med dine kunder på nett? I dette kurset lærer du hvordan du setter opp et godt system for digital kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Majorstuen Oslo, Majorstuen 14.02.2018 (+2) 1 dag14.02.2018 (+2) 5.200 kr

Få gull ut av brukerintervjuene dine

Brukerne sitter på verdifull innsikt og kunnskap om din virksomhet. Ofte tror vi at vi vet hva folk vil, men gjør vi det? Hva skjer om vi fusjonerer? Er markedet modent for våre endringer?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Majorstuen Oslo, Majorstuen 2 dager 10.500 kr

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.