I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr Bilkademiet’s jobbsøkerkurs. Er du midt i en utfordrende jobbsøkeprosess og føler behov for ekspertstøtte? Da er bilkademiet’s jobbsøkerkurs det perfekte sted for deg!
Vi tilbyr Kurs i closing teknikker, bli en ekspert på å avslutte salg på en overbevisende måte! Er du en selger eller en bilforhandler som ønsker å oppnå bedre salgsresultater? Ønsker du å mestre de forskjellige avslutningsteknikkene?
Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.
Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer. Nettstudium med to obligatoriske helgesamlinger i Oslo lørdag og søndag
Vi tilbyr Skreddersydde kurs for salgsutvikling. Ønsker din bilforhandler å oppnå bedre salgsresultater? Bilakademiet leverer skreddersydde kurs spesielt utformet for å optimalisere salgsytelsen til dine selgere gjennom bransjeforståelse.
Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Ta en fremtidsrettet utdanning hvor du lærer å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ha personalansvar og utvikle verdiskapende tjenester.
Vi tilbyr årsstudium i serviseledelse. Tjenestenæringen er i vekst og utgjør en betydelig del av verdiskapningen i Norge og internasjonalt. Hele åtte av ti norske jobber er i dag i tjenestenæringene og siden 2008 har hele 87 prosent av de nye jobbene kommet i de tjenesteytende næringene.
Vi tilbyr kurs om kunde- og kontraktsforståelse. Programinnholdet gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene om sømløse kundereiser med fokus på leietakerforståelse og servicekvalitet.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Hvis du er god til å presentere, vil du enklere få folk med deg, skape flere salg og større entusiasme for ideene og prosjektene dine. Et godt budskap, en tydelig struktur og en engasjerende presentasjon er noen av virkemidlene du kan bruke. Og den gode nyheten er: Dette kan læres!
Vi tilbyr kurs om kundeservice. Kundeservice har blitt en av bedriftens viktigste suksesskriteria. Bommer man på dette, skades både omdømmet og fremtidig salg. Profesjonaliteten bedømmes gjerne ut fra kundeservicen bedriften yter. I dag krever kunden god kundeservice i alle ledd.
Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Butikksalg skiller seg ofte ut fra annet salg på mange måter, det er ofte mange arbeidsoppgaver utenom salget, det er vanskeligere å holde fokus på å selge til hver kunde, det kan være mange kunder samtidig og mange andre ting.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr online-kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt. Telefonsalg skiller seg ut fra vanlig salg med større krav til antall kundekontakter.