Service og kundebehandlingskurs i Sentrum

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Call Center-dagene 2020

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere, og årets møteplass for deg som jobber med kundeservice. Sammen med SeeYou deler vi ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier på tvers av flere bransjer

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 2 dager 16.995 kr

Kundeservicedagen

Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 dag 6.995 kr

Fagbrev - kontor og administrasjonsmedarbeider intensivkurs

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som kontor og administrasjonsmedarbeider. Du får grunnlag for å jobbe i yrker innen service, kundebehandling og kontoradministrative oppgaver. Dette er et intensivt kurs som gjennomføres på halve tiden av vanlig fagbrevgjennomføring.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 24.08.2020 1 semester24.08.2020 15.900 kr

Bachelor i ledelse og servicestrategi

Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Med en Bachelor i ledelse og servicestrategi blir du i stand til å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ta personalansvar og utvikle nye verdiskapende tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 3 år 35.300 pr semester kr

Årsenhet i Serviceledelse

Vi tilbyr årsstudium i serviseledelse. Dette studiet passer for deg som ønsker å jobbe med mennesker, enten det er kunder, brukere, gjester eller leverandører. Studiet kan være aktuelt for deg som allerede er i jobb og har noe erfaring, eller for deg som kommer rett fra videregående skole.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 1 år 35.300 pr semester kr

Salgsutvikling - Internasjonal sertifisering Everything DiSC

Ønsker du å oppnå bedre kontakt med kundene dine eller kollegaer og andre hvis du jobber med service eller innsalg? Lær å gjenkjenne og forstå andres kjøpsstiler og å tilpasse din egen salgsstil, for å imøtekomme behov for effektiv kommunikasjon. Det vil gi resultater.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 3 dager 27.500 kr

Studiekurs i service vision management

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 8 leksjoner a 3 timer

2-dagers kurs i serviceledelse

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for topp og mellomledere i servicebedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 2 dager

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikringsbransjen

Vi tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter

AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar

Vi tilbyr dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling" for servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar

Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Kundeservice og datakompetanse for ansatte i reiseliv bransjen

Vi tilbyr kurs om kundeservice og datakompetanse for ansatte i reiseliv bransjen. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 18.08.2020 70 timer18.08.2020 Gratis kr

Forbrukerkjøpsloven

Vi tilbyr kurs i forbrukerkjøpsloven. Kurset handler om håndtering av reklamasjoner. Alle virksomheter som selger varer til forbrukere, er nødt til å være kjent med forbrukerkjøpslovens regler, og hvordan man forholder seg ved reklamasjoner.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 10.11.2020 1 dag10.11.2020 fra 4.200 kr

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>