Service og kundebehandlingskurs i Vestfold

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Kundeservice - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Vestfold Vestfold Avtales kr

Fagbrev - kontor og administrasjonsmedarbeider intensivkurs

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som kontor og administrasjonsmedarbeider. Du får grunnlag for å jobbe i yrker innen service, kundebehandling og kontoradministrative oppgaver. Kurset gjennomføres på kveldstid en kveld i uken over 1/2 år.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Sandefjord Sandefjord 1 semester 17.500 kr
Tønsberg Tønsberg 30.08.2021 (+1) 1 semester30.08.2021 (+1) 17.500 kr

Innføringskurs innen serveringsfag

Innføringskurs innen serveringsfag.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Tønsberg, Tønsberg 40 timer 8450 kr
Tønsberg, Tønsberg 40 timer 8450 kr

Kundebehandling og service - Bedriftsinternt

Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kundestyrt kvalitetsutvikling - Bedriftsinternt

vi tilbyr kurs i kundestyrt kvalitetsutvikling for bedrifter. Etter samlingen skal deltakerne være i stand til å jobbe systematisk for å heve servicekvalitet og personlig kvalitet i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kvalitetsskolen - Bedriftsinternt

Kvalitetsskolen, egner seg godt i forbindelse med utvikling av servicekultur, kvalitetskultur og forankring/etablering av nye kjerneverdier og helsefremmende kultur i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5 dager

Servicekurs - Bedriftsinternt

Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i overnatting

Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.590 kr

Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serverings

Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.290 kr

Universell utforming i publikumsbygg, uteområder, museer ol

Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.590 kr

Universell utforming i reiselivet gir bedre opplevelser for alle

Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 måneder Gratis kr

Veileder for mindre reiselivsbedrifter

Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år Fra 3.760 kr

Vertskapsrollen i campingnæringen

Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Beregnet kurstid er ca. 3 timer Ta kontakt kr

1.Amadeus GDS Classic Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen booking i reservasjonssystemet Amadeus. Kurset er nettbasert og du jobber når og hvor det passer deg. Du har tilgang på support (norsk) på mail i hele kursperioden og når eksamen er bestått får du tilsendt et Training Certificate.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 45 timer fra 1990 kr

2.Amadeus GDS Comprehensive Reservation - Online

Dette er et fullverdig kurs i 5 deler. Del 1 omfatter Airline Reservationd, del 2 omfatter prising, billettering, tolkning av regler og kø-struktur. Del 3 og 4 omfatter reservasjon av leiebil og hotel.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2.990 kr

3.Amadeus GDS Fares & Ticketing - Online

Dette kurset gir deg en grunnleggende innføring i prising og billettering, notetolkning og restriksjoner, utstedelse av billetter og EMDs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

4.Amadeus GDS Hotel Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av hotell i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som beliggenhet, pris, fasiliteter og kjede kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

5.Amadeus GDS Car Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av leiebil i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som biltype, pris, selskap etc. kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

6.Amadeus GDS Business Travel Management - Online

Dette kurset er et fullverdig kurs som gir deg kunnskaper innen geografi, bransjeterminologi, kjennskap til leverandører i bransjen, kundeservice, gir deg en grunnleggende kunnskap innen reservasjon av flybilletter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 0 timer 3.990 kr

Administrasjon og økonomi - Service og samferdsel Vg1

Administrasjon og økonomi er et av tre programfag på utdanningsprogrammet Service og samferdsel Vg1, men kan tas som enkeltfag. Faget handler om å følge opp den daglige driften i en virksomhet, om etablering, rekruttering, organisering og finansiering av virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 6 måneder 8.500 kr

Bilselger - Nettbasert

I dette kurset lærer du alt du trenger, både teori og praksis, for å bli en profesjonell bilselger. Kurset går igjennom hele salgsprosessen fra start til mål.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 9 måneder på å ... 35.850 kr

Front Office Management (fagskoleemner)

Front Office Management oversatt til norsk, er resepsjonsledelse. Resepsjonen er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte, og derfor er jobben som gjøres i resepsjonen helt avgjørende for gjestens tilfredshet med besøket.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 6 måneder 13.000 kr

Front Office Management (Yrkesrettet utdanning / kurs)

Front Office Management oversatt til norsk er resepsjonsledelse. Vi definerer hotellets resepsjon som selve nervesenteret i et hotell. Det er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 6 måneder 11.000 kr

Salg service og sikkerhet Vg2

Vi tilbyr kurs i salg service og sikkerhet Vg2. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til mange spennende yrker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 18 måneder på å... 38.500 kr

Salg, service og sikkerhet Vg2, programfag

Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet Vg2, programfag. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til spennende yrker. Dette er andre året i utdanningsløpet for deg som har fellesfagene fra før.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 17.300 kr

Service og samferdsel Vg1

Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 10 måneder 38.500 kr

Service og samferdsel Vg1, programfag

Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel, og som har fellesfagene fra før. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 10 måneder 22.500 kr

Serviceledelse - Fagskoleemne

Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere. I dagens tjenestesamfunn, er kompetanse i serviceledelse et konkurransefortrinn både for arbeidstakere og virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 9.750 kr

Servicelederskolen

Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor. Utdanningen gir deg kunnskaper og holdninger som gjør deg i stand til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt som leder i en servicebedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 30.000 kr

Sikkerhet for Salg, service og sikkerhet Vg2

Sikkerhet - er et av tre programfag på studiet Service og samferdsel Vg2, men kan også tas som enkeltkurs. Faget viderefører og utdyper fagstoffet fra studiet Service og samferdsel Vg1.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 12 måneder 8.500 kr

Sikkerhet og transport Vg1

Faget gir deg en innføring i risikovurderinger og tiltak for å sikre arbeid, data og verdier i en virksomhet. Du vil lære om helse, miljø og sikkerhet og etikk i alle deler av en virksomhet. Det handler også om reiseliv, vareflyt, transporttjenester og sikkerhet for person- og godstransport.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 12 måneder 8.500 kr

Økonomi og administrasjon for salg, service og sikkerhet Vg2

Er ønsket ditt å få generell studiekompetanse, kan dette kurset være et riktig skritt på veien. Programområdet som kurset tilhører heter Salg, service og sikkerhet, og leder til Vg3 påbygging til generell studiekompetanse for yrkesfaglige utdanningsprogram.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 mnd på å gje... 8.300 kr

ABC i salg - Bedriftsinternt

Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan gi god service? - Bedriftsinternt

Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan vinne kampen om oppdragene? - Bedriftsinternt

Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling i særklasse - Bedriftsinternt

Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Verdibasert salg - Bedriftsinternt

Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>