Service og kundebehandlingskurs i Finnmark

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Foredrag om service

Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Salg og kundebehandling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i salg og kundebehandling for bedrifter. Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

1.Amadeus GDS Classic Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen booking i reservasjonssystemet Amadeus. Kurset er nettbasert og du jobber når og hvor det passer deg. Du har tilgang på support (norsk) på mail i hele kursperioden og når eksamen er bestått får du tilsendt et Training Certificate.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 45 timer fra 1990 kr

2.Amadeus GDS Comprehensive Reservation - Online

Dette er et fullverdig kurs i 5 deler. Del 1 omfatter Airline Reservationd, del 2 omfatter prising, billettering, tolkning av regler og kø-struktur. Del 3 og 4 omfatter reservasjon av leiebil og hotel.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2.990 kr

3.Amadeus GDS Fares & Ticketing - Online

Dette kurset gir deg en grunnleggende innføring i prising og billettering, notetolkning og restriksjoner, utstedelse av billetter og EMDs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

4.Amadeus GDS Hotel Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av hotell i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som beliggenhet, pris, fasiliteter og kjede kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

5.Amadeus GDS Car Reservation - Online

Dette kurset gir deg grunnleggende kunnskaper innen bestilling av leiebil i Amadeus. Ut fra ulike kriterier som biltype, pris, selskap etc. kan du enkelt finne det beste alternativet for kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 20 timer 1.790 kr

6.Amadeus GDS Business Travel Management - Online

Dette kurset er et fullverdig kurs som gir deg kunnskaper innen geografi, bransjeterminologi, kjennskap til leverandører i bransjen, kundeservice, gir deg en grunnleggende kunnskap innen reservasjon av flybilletter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 0 timer 3.990 kr

Din dialog med kunde og kollegaer - nettkurs

Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 180 dager fra 1.000 kr

Hvordan bli kundens støttespiller - nettkurs

Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 180 dager fra 1.000 kr

Bolig- og interiørstyling - online

Vi tilbyr bolig- og interiørstylingskurs. Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 4 uker 3.000 kr

2-dagers kurs i serviceledelse - bedriftsinternt

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for bedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Den gode service & kundebehandling i bank/forsikring bedriftsint.

Vi tilbyr dagsseminar for bedrifter om ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Den gode service og kundebehandling dagsseminar - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i "Den gode service og kundebehandling" som dagsseminar for bedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

God service & menneskebehandling overfor pasienter - bedriftsint.

AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar for bedrifter i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Serviceledelse, dagsseminar - bedriftsinternt

Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse for bedrifter. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Selgerutvikling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i selgerutvikling for bedrifter. Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Service og kundebehandling - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i service og kundebehandling for bedrifter. Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Key Account Manager online

Vi tilbyr onlinekurs i Key Account Manager. Kurset er sertifisert gjennom DNVGL-ST-0008 - Certified Learning Programmes, hvilket garanterer deg som deltaker høyeste kvalitet og relevans i alle ledd. Dette er et dokumentert trygghetsstempel, både for deg og din arbeidsgiver.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 02.12.2021 2 dager02.12.2021 16.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering - oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 01.12.2021 2 dager01.12.2021 12.995 kr

Studiekurs i service vision management - Bedriftsinternt

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 8 leksjoner a 3 timer

 |  1 2 3   |  Neste side >>