Servicelederskap - webinar



Kursarrangør: Mitt LederUnivers
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Når du selv vil
Pris: 1.099

Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.

I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service

Del 1: Introduksjon til service profit chain

Del 2: Fra kundetilfredshet til nøkkeltall

Del 3: Verdikjede mot kunde

Del 4: Medarbeidernes rolle. Tilfredshet, effektivitet og lojalitet

Del 5: Intern Servicestandard og lederskap

Målgruppe
Ledere

Henning Friberg
Henning jobber ved School of Communication, Leadership and Marketing på Høyskolen Kristiania. Han er utdannet i internasjonal hotelledelse i Sveits og har 16 års erfaring fra ulike lederjobber innen hotell og reiselivsbransjen i inn og utland. Blant annet 9 år som hotelldirektør i norske hotellkjeder. Hans spesialkompetanse er rettet mot Yield Management, Service Management og Hospitality Management. Henning arbeider også som trener og bedriftsrådgiver og gjennomfører omfattende utviklingsprosesser innen leder og serviceutvikling for bedrifter i Skandinavia. Henning har flere ganger blitt kåret til årets foreleser på Høyskolen og brenner spesielt for formidling og koblingene mellom teori og praksis.