Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.
I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service
Del 1: Introduksjon til service profit chain
Del 2: Fra kundetilfredshet til nøkkeltall
Del 3: Verdikjede mot kunde
Del 4: Medarbeidernes rolle. Tilfredshet, effektivitet og lojalitet
Del 5: Intern Servicestandard og lederskap
Målgruppe
Ledere
Henning Friberg
Henning jobber ved School of Communication, Leadership and Marketing på Høyskolen Kristiania. Han er utdannet i internasjonal hotelledelse i Sveits og har 16 års erfaring fra ulike lederjobber innen hotell og reiselivsbransjen i inn og utland. Blant annet 9 år som hotelldirektør i norske hotellkjeder. Hans spesialkompetanse er rettet mot Yield Management, Service Management og Hospitality Management. Henning arbeider også som trener og bedriftsrådgiver og gjennomfører omfattende utviklingsprosesser innen leder og serviceutvikling for bedrifter i Skandinavia. Henning har flere ganger blitt kåret til årets foreleser på Høyskolen og brenner spesielt for formidling og koblingene mellom teori og praksis.