Kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Nettbasert
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 11 leksjoner
Pris: fra 375

Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.



Innhold:
Kurs i HubSpot Service Hub med Emilie Nøss Wangen.

I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.

Alle team som jobber med kundeservice trenger digitale verktøy for at arbeidsdagen går rundt på en smidig måte. Kunder har stadig høyere forventninger til hvordan de kan kommunisere med din merkevare.

Det er ikke lenger nok med en generell e-post på nettsiden. Kundene forventer at det er skjemaer, chat, hjelp til selvhjelp og mye mer.

I dette kurset i HubSpot Service Hub får du en introduksjon til HubSpot Service Hub, og en gjennomgang av de aller viktigste verktøyene du trenger for å komme i gang.

Når du er ferdig med dette kurset så vil du forstå hvordan du kan håntere kundeservice i HubSpot!

Du får innføring i hvem HubSpot Service Hub passer for, og hvordan HubSpot Service Hub passer sammen med de andre “hubene”.

De viktigste verktøyene du vil lære om er samleinbox for henvendelser, ticketing system, live chat / chat bot, knowledge base og surveys / undersøkelser.

Kurset lærer deg å jobbe med innkommende henvendelser fra kunder, og passer for alle som er nysgjerrige på hvordan man kan utvide bruken av HubSpot eller forbedre prosessene kundeservice har i dag.

Dette lærer du:
• Introduksjon til kundeservice og teknologi
• Innføring i HubSpot Service Hub
• Hvordan ta imot, og håndtere, henvendelser fra kunder i HubSpot Service Hub
• Sette opp pipeline for håndtering av tickets
• Sette opp Live Chat på hjemmesidene
• CSAT undersøkelser i HubSpot
• Forståelse for SLA (service level agreement) og hvordan dette brukes i HubSpot

Kursekspert: Emilie Nøss Wangen

Dette innebærer å få disse ulike avdelingene til å spille på lag, forene mål og strategier, og forankre dette i teknologi. Hun har med seg erfaring fra USA, Dubai og Irland, hvor hun har fått et internasjonalt perspektiv på hvordan noen av de beste og mest suksessfulle selskapene jobber med å bryte ned slike interne siloer.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker å lære kundeservice i HubSpot

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis