Service og kundebehandlingskurs

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Service og vertskap - nettbasert

Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 24 mnd på å gje... 7.800 kr

Service og vertskap (kurs) - nettbasert

Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 6 mnd på å gjen... 6.700 kr

Serviceledelse - nettbasert

Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 mnd på å gje... 15.300 kr

Servicelederskolen - nettbasert

Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 46.100 kr

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

IT-support og servicedesk ledelse

Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager 17.995 kr
Oslo Oslo 2 dager 17.995 kr
Stavanger Stavanger 2 dager 17.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 17.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager 19.995 kr
Oslo Oslo 2 dager 19.995 kr
Stavanger Stavanger 2 dager 19.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 19.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Oslo 2 dager 14.994 kr
Oslo, Oslo 2 dager 14.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 14.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager 14.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

Blakk & Blid: Salgsprosessen - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Blakk & Blid: Salgsprosessen. Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Bli en servicehelt - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Bli en servicehelt. Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Det er deg det kommer an på - Foredrag

Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Hvordan nå dine salgsmål - Foredrag

Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.Salgsprosessen - oppsøkende salg. Møtebooking, behovsanalysen, presentasjon, usp, innvendinger, avslutning, oppfølging

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Møtebooking og salgssamtalen

Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer 3.000 kr

Møtebooking og salgssamtalen - Bedriftsinternt

Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker 6 timer Avtales kr

Salgsledelse - Foredrag

Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Salgsplanlegging - Bedriftsinternt

Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

Servicetrening B2C - Bedriftsinternt

Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Asker Asker Avtales kr

International Study Course in Service Management

The study course gives extended knowledge about service management, both in businesses and start-ups.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Lørenskog Lørenskog 8 leksjoner a 3 timer

Studiekurs i service vision management

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Lørenskog Lørenskog 8 leksjoner a 3 timer 27.600 kr
Oslo, Sentrum Oslo, Sentrum 8 leksjoner a 3 timer 27.600 kr

Studiekurs i service vision management - Bedriftsinternt

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 8 leksjoner a 3 timer

Fagbrev reservedelsfaget - teori til fagprøven

Vi tilbyr fagbrev reservedelsfaget - teori til fagprøven. Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 108 timer 22.500 kr

Fagskole - kontor, salg og serviceledelse

Vi tilbyr fagskole om kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Arendal Arendal 330 timer 800 kr
Bergen Bergen 330 timer 800 kr
Oslo, St. Hanshaugen Oslo, St. Hanshaugen 02.09.2024 325 timer / 21 måneder02.09.2024 Gratis kr
Skien Skien 300 timer Gratis kr
Tromsø Tromsø 02.09.2024 325 timer / 21 måneder02.09.2024 Gratis kr

Kommunikasjon og kunderelasjoner - virtuelt klasserom

Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 16 timer / 2 måneder 5.500 kr

Forhandlingsteknikk - Bedrifter/grupper

Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Holdninger, verdier og motivasjon - Bedrifter/grupper

I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Motivasjon eller Inspirasjon - Bedrifter/grupper

Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>