I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.
Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.
Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Vi tilbyr foredraget Blakk & Blid: Salgsprosessen. Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.
Vi tilbyr foredraget Bli en servicehelt. Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.
Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?
Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.Salgsprosessen - oppsøkende salg. Møtebooking, behovsanalysen, presentasjon, usp, innvendinger, avslutning, oppfølging
Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses
Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.
Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.
Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi?
Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?
The study course gives extended knowledge about service management, both in businesses and start-ups.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr fagbrev reservedelsfaget - teori til fagprøven. Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.
Vi tilbyr fagskole om kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.