Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i legendarisk kundeservice. Kurset tar for seg alle aspekter ved å betjene selve inngangsporten til din bedrift og fokuserer bl.a. på kundekontakt og service, og hvordan man kan motivere seg til å yte forventet service til en hver tid, og i en hver situasjon.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.
Et kurs kan vare fra tre timer til 1 – 2 dager, eller settes sammen av ulike moduler over et lenger tidsrom. Vi tilpasser til bedriftsbehov og tema for interne samlinger og konferanser.
Er du fagperson med mye på hjertet og i hodet? Synes du det er tidkrevende å lage gode presentasjoner med god struktur? Og kan det være utfordrende å argumentere slik at du får gjennomslag? Innsikt i retorikk kombinert med praktisk trening gir deg de konkrete verktøyene som du mangler
Fortellingen er en effektiv formidlingsform: Den vekker oppmerksomhet, skaper forståelse og gjør det enkelt å huske. Historier fargelegger og forsterker budskapene dine. Eksemplene trumfer fakta.
Vi tilbyr medietrening for bedrifter eller større grupper i Oslo-området. Du får hjelp til å finne det beste i deg selv. For å komme gjennom TV-ruta eller mikrofonen handler det ikke bare om hva du sier, men også med hvilken energi du uttrykker deg.
Vi tilbyr kurs i pitching, presentasjonsteknikk og forelesningsdramaturgi for bedrifter og større gupper i Oslo-området. Alle selger vi ideer. Vi hjelper deg med å få fram det unike ved din ide og din overbevisningskraft. Kurset lærer deg å bygge ppt-presentasjoner som aldri blir kjedelige.
Vi tilbyr kurs i storytelling for ledere i bedrifter eller større grupper. Storytelling er en åpen kommunikasjonsform som inkluderer alle som vil lytte. Det er et verktøy for å levendegjøre ideer. Fortellingen tydeliggjør mål og viser hvilke motkrefter en står overfor.
Vi tilbyr kurs i taletrening for deg som har et viktig konferanseinnlegg foran deg, eller kanskje ditt livs tale for de som står deg nærmest. Dette er kurset for deg som vil gå fra «good to great» som taler. Vi veileder og trener deg hele veien fra teksten til tilhørernes hjerner og hjerter.
Vi tilbyr Lean Construction kurs inkl Lean Gult Belte Sertifisering. Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr Sertifisering Lean grønt belte. Kurset gir deg økt kunnskap om Lean-tankesett samt og et sett med sentrale verktøy rundt Design og Ledelse og praktisk gjennomføring av Lean prosjekt. Lean -lederen sin rolle og utøvelse er helt avgjørende for å lykkes med kontinuerlig for
Vi tilbyr Sertifisering Lean gult belte. Kurset går over 2 dager og gir deg grunnleggende kunnskap om Lean-tankesett og de mest vanlige verktøy og metoder som benyttes i Lean. Du lærer sentrale deler av «Lean språket» som er viktig i kommunikasjon med teamet eller virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr kurs i arbeidsmetodikk for bedrifter. Pondera jobber også med møtefasilitering. Vi jobber både med tradisjonell form som en tredjepart som fasiliterer større og viktige møter, og med en nyere former som "Whole Person Process Facilitation" og "Open Space".
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Med fokus på ferdigheter og mestring av forhandlingssituasjoner. Forhandlinger i salgssituasjoner handler om priser, volum, leveringstider, garantier, serviceavtaler, kvalitet med mer.
Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. En god muntlig formuleringsevne pluss en overbevisende måte å fremføre et budskap på, er verdifulle egenskaper når du skal presentere noe.
Vi tilbyr selgertrening for bedrifter. Salg er så mangt, fra salg i varehandelen til B2B salg. Det kreves forskjellig egenskaper og adferd i forhold til om salget dreier seg om beslutning på stedet eller en langsiktig investering.
AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for topp og mellomledere i servicebedrifter.
Vi tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".
AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".
Vi tilbyr dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling" for servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.
Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Målsettingen er innføring og øvelser i forhandlingsteknikker for å oppnå best mulig resultat. Det vil si optimalt innhold og pris samt kvalitetssikring av kvalitet og gjennomføringsevne.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Kommunikasjon handler om å få til en vellykket overførsel av kunnskap, holdninger og følelser mellom to eller flere personer. Det er med andre ord ikke bare snakk om innhold, informasjon eller fakta.
Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.