Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi holder kurs i ESG under oppkjøp, eierskap og salg. Hvordan takle nåværende og fremtidige ESG-problemstillinger. Kurset gir grunnleggende kunnskap om Environment, Social og Governance under oppkjøp, eierskap og salg.
Vi tilbyr kurs i hvordan bli en enda bedre forhandler. Om grunnleggende forhandlingsmetode i praksis
Vi tilbyr kurs i kroppsBråk. Kunsten å gi inntrykk og sette avtrykk. Hva avslører kroppsspråket vårt? Hvordan gjør vi egentlig et godt førsteinntrykk? Hvordan skaper vi gode relasjoner i det virkelige liv, og på nett?
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon i forhandlinger. Dette kurset gir deg teori og essensielle praktiske innsikter du kan anvende for å håndtere kommunikasjon og informasjonsutveksling i forhandlinger, slik at du oppnår optimale og varige resultater på mest mulig effektiv måte.
Vi holder kurs i Smart Negotiation. Mastering the Game of Information.The Negotiation Workshop is an immersive course designed for high-performing professionals seeking to enhance their negotiation skills. This intensive program aims to introduce participants to the theory and practice of negotiatio
Vi holder kurs i tvangsmidler og tvangsrealisering. Om midlertidig sikring, utlegg og tvangssalg. Dette kurset vil gi deg en systematisk gjennomgang av reglene om midlertidig sikring (arrest og forføyning), utlegg og tvangssalg.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk, som gir deg tryggheten du trenger i forhandlingssituasjoner hvor gevinstene kan bli betydelige. Kurset er praktisk rettet og styrker dine forhandlingsferdigheter. Vi garanterer en solid kompetanseheving som vil gi deg suksess i fremtidige forhandlinger.
Vi tilbyr vårt Introduksjon kurs til forhandlinger. Ønsker du inspirasjon til hvordan komme i gang med forhandlinger? Med dette dagskurset får du både kompetanse og inspirasjon som hjelper deg å ta det første steget på veien mot å bli en bedre forhandler