I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
En fagdag for alle som jobber med mennesker. Lær om emosjonelt arbeid, selvivaretakelse og hvordan forebygge utbrenthet og sykefravær i relasjonelle yrker. Opplegget tilpasses deres behov.
Er du fersk i rollen som leder eller trenger du oppfriskning og fornyet inspirasjon? Å være ny som leder betyr ofte at du skal lede dine tidligere kollegaer, noe som kan by på ekstra utfordringer.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr nettbasert studie om oppstart og oppfølging av medarbeidere. For å sikre at man raskest mulig får en produktiv medarbeider som vil trives og ønsker å fortsette i jobben, er det viktig å ha gode rutiner for mottak av nyansatte.
Vi tilbyr kurset Medarbeidersamtalen 2.0 Noen leder- og medarbeiderverktøy er viktigere enn andre. Medarbeidersamtalen er et slikt verktøy. Til tross for viktighet har dette verktøyet blitt misforstått og dårlig håndtert i Norge, kanskje det mest forsømte lederverktøyet i Norge.
Lær deg prinsippene i disse personlighetstypene og modellen for hvordan dette er bygd opp. Forstå det som ligger bak DISC-testen og bli i stand til å forstå ulike mennesketyper og kommunisere godt med dem.
Vi tilbyr kurs i medarbeidersamtalen. Få bedre grep på tilrettelegging, gjennomføring og oppfølging. Enkle grep som bidrar til større drivkraft, arbeidsglede og motivasjon:
Er du interessert i HR, organisasjon og ledelse, og ønsker å lære mer om hvordan mennesker og organisasjoner fungerer? Med et årsstudium i HR og ledelse lærer du om sentrale temaer og prosesser som er relevante for arbeidslivet, som er viktig for arbeidstakere og for organisasjoners suksess
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.