I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs om medarbeidersamtalen. Du vil bli i stand til å bruke medarbeidersamtalen som et aktivt ledelsesverktøy og skape større trygghet for den som skal gjennomføre medarbeidersamtaler. Metoden er fleksibel og kan tilpasses til din virksomhets behov.
Ønsker du å utvikle dine lederferdigheter? Står du foran endringer, og er i tvil om hvilke verktøy, system og metode du skal bruke?
Ønsker du å skape mer effektive relasjoner? Øk innsikten og forståelsen for din egen og andres atferd på arbeidsplassen. Du vil forstå og sette pris på personene du samarbeider med på en ny måte.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurset Medarbeidersamtalen 2.0 – verktøy og prosess. Medarbeidersamtalen 2.0 er et radikalt skifte i hvordan vi forankrer, forbereder og gjennomfører medarbeidersamtalen, inkl. oppfølging.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.
Kurs/modulbasert praktisk rettet mellomlederutdanning på universitets- eller høyskolenivå. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitet/høyskolesystemet. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Høgskolen i Agder.
Lær deg prinsippene i disse personlighetstypene og modellen for hvordan dette er bygd opp. Forstå det som ligger bak DISC-testen og bli i stand til å forstå ulike mennesketyper og kommunisere godt med dem.