I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen for bedrifter. På dette kurset vil du få verktøy og trening i å mestre viktige og vanskelige samtaler. Du vil få innblikk i enkle metoder og lære deg hvordan du håndterer vanskelige situasjoner med større personlig trygghet og styrke.
Vi tilbyr medarbeidercoaching for bedrifter.
Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte? Ledelse handler om å ta tak i problemstillinger, foreta vanskelige valg, sette grenser og gjennomføre nødvendige samtaler.
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.
Vi tilbyr webinar om den vanskelige samtalen. Enten du jobber som leder eller som fagperson, er det å ta opp vanskelige tema med ansatte, kolleger, brukere, pasienter, elever eller pårørende, en del av jobben.
Vi tilbyr nettkurs om medarbeidersamtalen - den viktige samtalen. Det beste lederverktøyet for å utvikle dine ansatte og arbeidsplassen! Medarbeidere som føler seg betydningsfulle, gjør en mer betydningsfull jobb!
Vi tilbyr nettkurs om slik tar du den nødvendige samtalen! Gjennomføring av korrigerende samtaler er utfordrende for de fleste ledere. På kurset lærer du praktisk håndtering og juridiske rammer
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om vanskelige samtaler som skreddersydd opplæring for din virksomhet. Ved å jobbe strategisk med kompetanseutvikling sikrer du at bedriften innehar kompetansen som trengs for å dekke nåværende og fremtidige behov.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr nettbasert workshop om digitale tilbakemeldinger via zoom. For å utvikle oss selv og vår praksis er vi avhengig av å få tilbakemeldinger fra de vi samhandler med. Men ikke alle tilbakemeldinger gir et godt utgangspunkt for læring og utvikling.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.