I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr digitalt kurs om feedback som funker. Formålet med dette kurset er å hjelpe deg å utvikle dine tilbakemeldingsferdigheter, slik at du gir tilbakemeldinger som reduserer angst. Da maksimerer du muligheten for læring og kontinuerlig forbedring hos den enkelte.
Vi tilbyr digitalt kurs i medarbeidersamtalen 2.0 som har nye grep og metoder du kan bruke for å få mer ut av medarbeidersamtalene. Både forberedelser og oppfølging fungerer best når individet tas på alvor og alle forstår at det dreier seg om en medarbeidersamtale - og ikke en ledersamtale.
Vi tilbyr nettkurs om medarbeidersamtalen - den viktige samtalen. Det beste lederverktøyet for å utvikle dine ansatte og arbeidsplassen! Medarbeidere som føler seg betydningsfulle, gjør en mer betydningsfull jobb!
Vi tilbyr nettkurs om slik tar du den nødvendige samtalen! Gjennomføring av korrigerende samtaler er utfordrende for de fleste ledere. På kurset lærer du praktisk håndtering og juridiske rammer
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om vanskelige samtaler som skreddersydd opplæring for din virksomhet. Ved å jobbe strategisk med kompetanseutvikling sikrer du at bedriften innehar kompetansen som trengs for å dekke nåværende og fremtidige behov.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Vi tilbyr nettbasert workshop om digitale tilbakemeldinger via zoom. For å utvikle oss selv og vår praksis er vi avhengig av å få tilbakemeldinger fra de vi samhandler med. Men ikke alle tilbakemeldinger gir et godt utgangspunkt for læring og utvikling.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen for bedrifter. På dette kurset vil du få verktøy og trening i å mestre viktige og vanskelige samtaler. Du vil få innblikk i enkle metoder og lære deg hvordan du håndterer vanskelige situasjoner med større personlig trygghet og styrke.
Vi tilbyr medarbeidercoaching for bedrifter.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.