I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte? Ledelse handler om å ta tak i problemstillinger, foreta vanskelige valg, sette grenser og gjennomføre nødvendige samtaler.
Bedre samspill gir økt lønnsomhet. Selvinnsikt, selvmestring og profesjonelle relasjoner gjennom bruk av Kjernekvadranten. Utforsk dine styrker og ressurser! Bli kjent med hva som karakteriserer deg og gi deg selv muligheten til å forstå hvordan du oppleves.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Et foredrag om å oppdage, anerkjenne og bruke sine og medarbeidernes talenter.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.
Vi tilbyr digitalt kurs om feedback som funker. Formålet med dette kurset er å hjelpe deg å utvikle dine tilbakemeldingsferdigheter, slik at du gir tilbakemeldinger som reduserer angst. Da maksimerer du muligheten for læring og kontinuerlig forbedring hos den enkelte.
Vi tilbyr digitalt kurs i medarbeidersamtalen 2.0 som har nye grep og metoder du kan bruke for å få mer ut av medarbeidersamtalene. Både forberedelser og oppfølging fungerer best når individet tas på alvor og alle forstår at det dreier seg om en medarbeidersamtale - og ikke en ledersamtale.
Vi tilbyr nettbasert workshop om digitale tilbakemeldinger via zoom. For å utvikle oss selv og vår praksis er vi avhengig av å få tilbakemeldinger fra de vi samhandler med. Men ikke alle tilbakemeldinger gir et godt utgangspunkt for læring og utvikling.
Vi tilbyr nettbasert studie om oppstart og oppfølging av medarbeidere. For å sikre at man raskest mulig får en produktiv medarbeider som vil trives og ønsker å fortsette i jobben, er det viktig å ha gode rutiner for mottak av nyansatte.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.