I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Du ønsker å satse på en karriere innen motebransjen eller varehandel, men du får ikke jobb? Kanskje du heller ikke kommer på intervju fordi du mangler erfaring og kompetanse? Da har vi veldig gode nyheter til deg! Vi skal lære deg alt du trenger av kompetanse, for å kunne jobbe som motekonsulent.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.
Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!
Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.
Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serveringssteder Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.
Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!
Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.