Service og kundebehandlingskurs i Norddal

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Møtebooking for nybegynnere - nettkurs

Vi tilbyr kurs i møtebooking for nybegynnere som nettkurs. Dette er et «lyn-kurs» i hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte. Du vil få enkle teknikker du kan bruke for å booke et kundemøte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 8 minutter, fordelt på 3 leksjoner Gratis kr

Administrasjon og økonomi - Service og samferdsel Vg1

Administrasjon og økonomi er et av tre programfag på utdanningsprogrammet Service og samferdsel Vg1, men kan tas som enkeltfag. Faget handler om å følge opp den daglige driften i en virksomhet, om etablering, rekruttering, organisering og finansiering av virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 6 måneder 8.500 kr

Bilselger

I dette kurset lærer du alt du trenger, både teori og praksis, for å bli en profesjonell bilselger. Kurset går igjennom hele salgsprosessen fra start til mål.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 9 måneder på å ... 35.850 kr

Front Office Management (fagskoleemner)

Front Office Management oversatt til norsk, er resepsjonsledelse. Resepsjonen er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte, og derfor er jobben som gjøres i resepsjonen helt avgjørende for gjestens tilfredshet med besøket.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 6 måneder 13.000 kr

Front Office Management (Yrkesrettet utdanning / kurs)

Front Office Management oversatt til norsk er resepsjonsledelse. Vi definerer hotellets resepsjon som selve nervesenteret i et hotell. Det er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 6 måneder 11.000 kr

Salg service og sikkerhet Vg2

Vi tilbyr kurs i salg service og sikkerhet Vg2. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til mange spennende yrker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 18 måneder på å... 40.100 kr

Salg, service og sikkerhet Vg2, programfag

Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet Vg2, programfag. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til spennende yrker. Dette er andre året i utdanningsløpet for deg som har fellesfagene fra før.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 22.500 kr

Service og samferdsel Vg1

Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 18 måneder på å... 43.800 kr

Service og samferdsel Vg1, programfag

Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel, og som har fellesfagene fra før. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 22.500 kr

Servicelederskolen

Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor. Utdanningen gir deg kunnskaper og holdninger som gjør deg i stand til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt som leder i en servicebedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 33.000 kr

Sikkerhet for Salg, service og sikkerhet Vg2

Sikkerhet - er et av tre programfag på studiet Service og samferdsel Vg2, men kan også tas som enkeltkurs. Faget viderefører og utdyper fagstoffet fra studiet Service og samferdsel Vg1.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 12 måneder 8.500 kr

Sikkerhet og transport Vg1

Faget gir deg en innføring i risikovurderinger og tiltak for å sikre arbeid, data og verdier i en virksomhet. Du vil lære om helse, miljø og sikkerhet og etikk i alle deler av en virksomhet. Det handler også om reiseliv, vareflyt, transporttjenester og sikkerhet for person- og godstransport.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 12 måneder 8.500 kr

Økonomi og administrasjon for salg, service og sikkerhet Vg2

Er ønsket ditt å få generell studiekompetanse, kan dette kurset være et riktig skritt på veien. Programområdet som kurset tilhører heter Salg, service og sikkerhet, og leder til Vg3 påbygging til generell studiekompetanse for yrkesfaglige utdanningsprogram.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 mnd på å gje... 8.300 kr

ABC i salg - Bedriftsinternt

Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan gi god service? - Bedriftsinternt

Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan vinne kampen om oppdragene? - Bedriftsinternt

Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling i særklasse - Bedriftsinternt

Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Verdibasert salg - Bedriftsinternt

Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling og service - Bedriftsinternt

Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kundestyrt kvalitetsutvikling - Bedriftsinternt

vi tilbyr kurs i kundestyrt kvalitetsutvikling for bedrifter. Etter samlingen skal deltakerne være i stand til å jobbe systematisk for å heve servicekvalitet og personlig kvalitet i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kvalitetsskolen - Bedriftsinternt

Kvalitetsskolen, egner seg godt i forbindelse med utvikling av servicekultur, kvalitetskultur og forankring/etablering av nye kjerneverdier og helsefremmende kultur i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5 dager

Servicekurs - Bedriftsinternt

Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

2-dagers kurs i serviceledelse - bedriftsinternt

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for bedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Den gode service & kundebehandling i bank/forsikring bedriftsint.

Vi tilbyr dagsseminar for bedrifter om ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Den gode service og kundebehandling dagsseminar - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i "Den gode service og kundebehandling" som dagsseminar for bedrifter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

God service & menneskebehandling overfor pasienter - bedriftsint.

AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar for bedrifter i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Serviceledelse, dagsseminar - bedriftsinternt

Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse for bedrifter. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Salg og kundebehandling - Bedriftsinternt

Si det så det selger! Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Service - Foredrag

Kunsten å møte kunden! Hvordan mestre å møte kunden? Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden? Hvordan skape god kundetilfredshet?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Salgskurs - Digitalt førstegangsmøte - Undervisning via nett

Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 ganger 2980 kr

Online academy salg - bedriftstilpasset

Vi tilbyr salg og servicekurs for bedrifter. Vi skreddersyr antall moduler. Vi kan tilpasse modulenes utseende og innhold. Dere får tilgang til ledelsesfunksjoner og lage egne moduler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Avtales kr

Online academy salg - full pakke

Vi tilbyr nettkurs i academy salg - full pakke. Alle våre kurs er bygd som mikromoduler som tar ca 15 - 30 minutter å gjennomføre. Hver modul inneholder en animert video, tekst, test, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver, verktøy og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Tilgang til kurset i 3 måneder fra 6.995 kr

Online academy salg - liten pakke

Vi tilbyr nettkurs i academy salg - liten pakke. Alle våre kurs er bygd som mikromoduler som tar ca 15 - 30 minutter å gjennomføre. Hver modul inneholder en animert video, tekst, test, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver, verktøy og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Tilgang til kurset i 3 måneder 2.495 kr

Online academy salg - medium pakke

Vi tilbyr nettkurs i academy salg - medium pakke. Alle våre kurs er bygd som mikromoduler som tar ca 15 - 30 minutter å gjennomføre. Hver modul inneholder en animert video, tekst, test, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver, verktøy og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Tilgang til kurset i 3 måneder fra 3.495 kr

Salgskurs - gratis online kurs

Test et av våre meget populære online kurs HELT gratis. I kurset vil du lære mer om hva det å tilpasse din adferd betyr for salget. Alle våre online kurs inneholder inneholder animerte videoer, tekster, tester, refleksjonsoppgaver, praktiske oppgaver og guider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Gratis kr

 |  1 2 3   |  Neste side >>