Service og kundebehandlingskurs i Ålesund

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

4mat 5. Kundeservice for bedre resultater - bedriftsinternt

Dette endags seminaret er laget for å gi deltakerne erfaringer i det å dele og undersøke både positiv og negativ kundeservice i forhold til hva forskning forteller om strålende kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag – 6 timer

Salg og kundebehandling - Bedriftsinternt

Si det så det selger! Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Service - Foredrag

Kunsten å møte kunden! Hvordan mestre å møte kunden? Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden? Hvordan skape god kundetilfredshet?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Key Account Management (30 stp)

Key Account Management fokuserer på hvordan du og bedriften kan ivareta de viktigste og største kundene gjennom å sikre langvarige kundeforhold og mersalg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 40.300 kr

Key Account Management (7,5 stp)

Kurset vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 10.350 kr

Service og kommunikasjon

Service og kommunikasjon tar for seg servicebegrepet og knytter det til den ansatte som servicemedarbeider. Mellommenneskelige relasjoner og kommunikasjon står sentralt, sammen med møteledelse og forhandlings- og presentasjonsteknikk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.100 kr

Service og kommunikasjon

Service og kommunikasjon tar for seg servicebegrepet og knytter det til den ansatte som servicemedarbeider. Mellommenneskelige relasjoner og kommunikasjon står sentralt, sammen med møteledelse og forhandlings- og presentasjonsteknikk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.125 kr

Service og kundebehandling

Service og kundebehandling er et kurs som setter fokus på kontormedarbeideren som servicemedarbeider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.200 kr

Kurs i butikksalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Effektivt kurs for butikksalg. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i møtebooking - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Kurs i telefonsalg - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Administrativ koordinator - Fagskoleutdanning - Nettstudie

Ønsker du å jobbe som administrativ støtte for ledere eller ledergrupper i det private næringsliv eller offentlig forvaltning? Da trenger du kompetansen du tilegner deg gjennom utdanningen Administrativ koordinator.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 47.900 kr

Kurs i butikksalg

Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kurs i møtebooking

Det finnes ingen fasit på hvordan du som selger lykkes med salget, men etter mange års erfaring er høy aktivitet rundt møtebooking ofte suksessformelen for økt salg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 -2 dager

Salgskurs

Vi tilbyr salgskurs med varighet fra én dag til samarbeidsavtaler over flere år.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Skreddersydde foredrag innen salg

Vi tilbyr skreddersydde foredrag innen salg og berører temaer som motivasjon, inspirasjon, utvikling av servicekonsepter, organisasjonsutvikling, lederutvikling, salg for utdannede selgere og ikke-selgere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Fagbrev salgsfaget (nettbasert)

Kurset har som mål å gi deg kompetanse innen de fagområdene som du til daglig jobber med. Kurset dekker kravene til yrkesteorien på vei frem til fagbrev i salgsfaget. Dette er nyttig fordi fagbrevet vil gjøre deg mer attraktiv som arbeidstaker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 12.900 kr

ABC i salg - Bedriftsinternt

Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan gi god service? - Bedriftsinternt

Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan vinne kampen om oppdragene? - Bedriftsinternt

Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling i særklasse - Bedriftsinternt

Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Verdibasert salg - Bedriftsinternt

Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Coaching, varehandel/service

Glederskap i varehandel/service. Spesialkurs innen kommunikasjon. Motiverte butikkledere/selgere har energi, glede og tilstedeværelse. Den smittende væremåten og ekte engasjement gir fornøyde kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

 |  1 2 3   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.