Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
2-dagers kurs der du får en god oversikt over de ulike elementene i digital markedsføring. Fra digital strategi og markedsplan til innholdsmarkedsføring og sosiale medier, kampanjer og annonser, hvordan bli funnet i Google ved hjelp av søkemotoroptimalisering og gode tekster.
Fang oppmerksomheten med liv og bevegelse i stillbildene. Bruker du stillbilder i poster på sosiale medier, i markedsføring, i presentasjoner, i videoer, etc. og synes de er litt kjedelige? Vil du gjerne ha mer "liv" i dem? Mangler du interessante video-opptak?
Bli en ekspert i Microsoft Forms - opprett enkle og effektive skjemaer. Kurs i Microsoft Forms for deg som ønsker å lage, dele og analysere skjemaer og spørreundersøkelser med Microsoft Forms. Perfekt både for nybegynnere og viderekomne som ønsker en enkel måte å håndtere skjemaer på.
Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.
Morgendagens markedsføring henvender seg til høyre hjernehalvdel som tenker i form av bilder, lyd og følelser. Lær hvordan du gjør dette i praksis.
Vi tilbyr kurs om praktisk forhandlingsteknikk. Kurs i praktisk forhandlingsteknikk som gir deg resultater i jobben. Kurset er lærerikt, morsomt og gir deg verktøy som kan brukes i forhandlinger umiddelbart etter kurset. Det kreves ingen forkunnskaper.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med butikken på instagram. Bruker du sosiale medier riktig kan du tiltrekke deg flere kunder og øke omsetningen. Du lærer deg hva som skal til for å skape engasjement og hva som skal til for å selge mer ved hjelp av instagram.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med vindusutstillinger. I dette nyttige kurset lærer du deg hvordan lage vindusutstillinger som øker salget! Du lærer om komposisjon, fargevalg, belysning og mye annet som kan være lurt å tenke på for å skape salgsutløsende vindusutstillinger.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.