Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven. Salgsfaget er en komprimert utdanning og tar for seg to hovedområder: salgsforberedelse og, salg og oppfølging.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende avtalerett. Hver eneste dag oppstår det uenigheter og konflikter i næringslivet i forbindelse med avtaleinngåelser, som fører til at bedrifter ikke får avtalt betaling for tjenester eller varer som de yter til sine kunder.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
2-dagers kurs der du får en god oversikt over de ulike elementene i digital markedsføring. Fra digital strategi og markedsplan til innholdsmarkedsføring og sosiale medier, kampanjer og annonser, hvordan bli funnet i Google ved hjelp av søkemotoroptimalisering og gode tekster.
ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Målet er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.
Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!
La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt. Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse.
Programmet er som vanlig en kombinasjon av fag, inspirasjon og case fra aktører som andre kan lære og bli inspirert av. Selvsagt lager vi en slik dag ut fra det vi vet våre medlemmer er spesielt opptatt av.
På Loyalty Day 2024 skal vi gå dypt ned i analysene og innsiktene fra selve effektene av lojalitetsprogrammer og 1-1-kommunikasjon! Loyalty Day gir deg både faglig påfyll, i tillegg til å være en møteplass for Nordens beste fagfolk innenfor loyalty og CRM.
hold av datoen, info kommer!
ANFO-skolen Ansvarlig Markedsføring og Personvern er en skole over to dager med etterfølgende eksamen og sertifisering i regi av ANFO. Skolen vil ha fokus på datadrevet og direkte markedsføring som ligger i handlingsrommet mellom reglene om markedsføring og personvern.
Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.
Vi tilbyr digitalt kurs om B2B-salg for erfarne selgere. Dette kurset i B2B-salg er for erfarne selgere som jobber med komplekse salgsprosesser over lengre tid. Her lærer du verdens mest anerkjente og velprøvde salgsmetodikker og -teknikker.
Vi tilbyr digitalt kurs om forbrukeratferd - hvordan tar vi kjøpsbeslutninger. Som moderne forbrukere kan vi som oftest velge og vrake mellom produkter, og derfor er markedsføring viktigere enn noen gang. Det finnes ingen snarveier til god markedsføring.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 1. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 2. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?
Vi tilbyr kurs i Google Ads - introduksjon og opplæring som digital undervisning. Dette kurset i Google Ads gir deg en grundig innføring i hvordan du setter opp kampanjer, søkeord og annonser. Du lærer også om nyttige funksjoner og innstillinger som det er viktig å bruke riktig.
Vi tilbyr digitalt kurs i Google Ads - det du må vite som daglig leder / styreleder. Dette kurset gir deg en innføring i Google Ads og hvordan det fungerer, slik at du som leder kan vurdere om og hvordan dere skal bruke Google Ads i markedsføringen.
Vi tilbyr kurs i Google Presentasjoner for viderekomne som digital undervisning. Kurset fokuserer på hvordan du kan samarbeide med andre i en og samme presentasjon, både internt og eksternt.
Vi tilbyr grunnkurs i digital markedsføring som digital undervisning. Dette kurset gir deg en innføring i hvordan du kan jobbe for å definere kunden din godt, finne rett metode for å komme i kontakt med kunden, og hvilke muligheter som bor i de forskjellige kanalene.
Vi tilbyr digitalt kurs om HubSpot: Deals og dealpipeline. Hva er egentlig deal og pipeline, og hvordan håndterer du dem i HubSpot? I dette kurset lærer du hvordan du oppretter deals i HubSpot, og når du bør opprette en deal i en salgspipeline.
Vi tilbyr digitalt kurs med introduksjon til HubSpot. I dette kurset får du en introduksjon til HubSpot, og en grundig innføring i det du trenger å vite for å forstå hvordan plattformen fungerer.
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om lobbying - hva er det, og hvordan lykkes med det. Lobbying er en viktig del av den demokratiske prosessen, og handler om hvordan du bør gå fram for å bli hørt og sikre gjennomslag for en konkret sak eller politiske rammevilkår som har betydning for deg og din virksomhet.
Vi tilbyr digitalt kurs om nettverksbygging som gir resultater. I dette kurset lærer du hvorfor det er avgjørende å bygge og utvikle nettverket ditt. Du lærer hvordan du bruker nettverket ditt til å komme i kontakt med (nesten) hvem som helst.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr digital undervisning i forhandling og forhandlingsteknikk. Dette kurset gir deg konkrete verktøy du kan bruke i forberedelse og gjennomføring av forhandlinger, slik at du oppnår bedre resultater og større trygghet i forhandlerrollen.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk, digital undervisning. Dette er et kurs i forhandlingsteknikk for deg som er leverandør/selger eller innkjøper/kunde og skal gjennomføre forhandlinger for din bedrift.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr kurs i stemmebruk – hvordan tale til ethvert publikum. Lær å bruke din naturlige stemme med stemmetrener Gry Sandland. Få frem ethvert budskap til ditt publikum på en overbevisende og engasjerende måte.
Vi tilbyr digitalt kurs i lag vakre presentasjoner med Google Presentasjoner. Ønsker du å lære deg hvordan du tar i bruk Google Presentasjoner på en god og hensiktsmessig måte? Da er dette kurset for deg! Det legges vekt på å lære de viktigste funksjonene i systemet og innarbeide gode rutiner.
Vi tilbyr kurs om Marketing Automation i HubSpot. Visste du at kommunikasjon kan automatiseres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot kan bidra til eksepsjonell kundeopplevelse.
Vi tilbyr kurs om nettsider på HubSpot CMS. Dette kurset lærer deg hvordan du lager nettsider med HubSpot CMS som plattform.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs om salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal. Har du allerede tatt vårt innføringskurs i HubSpot og vil lære enda mer? Eller er du kanskje bare nysgjerrig på hvordan du som jobber i salg kan få enda mer ut av HubSpot?
Slik blir du mye bedre i B2B-salg handler om kunnskaper og ferdigheter alle business-to-business-selgere burde ha. Deltakerne lærer seg de viktigste prinsippene, teknikkene og metodikkene som skal til for å kunne lykkes i komplekse salgsprosesser.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr digitalt kurs om verdibasert salg for B2B-selgere. Verdibasert salg for B2B-selgere er et kurs som egner seg for selgere som står i komplekse salgsprosesser hvor konkurransen er knallhard og behovet for å differensiere seg er stort.
Slutt å gjette hvorfor du vinner og taper salg! Få innsikt direkte fra kunden med metoder testet på 300+ Win/Loss-intervjuer. I dette kurset lærer du konkrete teknikker som sørger for at du vinner flere og taper færre salg.
Vi tilbyr kurs i salg og reiseliv vg2 som nettkurs. Vg2 salg og reiseliv handler om å utvikle kommersiell forståelse gjennom markedsføring, samhandling, lønnsomhetsanalyse og organisasjonsutvikling.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet vg2 som nettkurs. Kurset handler om salg, service og sikkerhet skal legge grunnlag for yrkesutøvelse innen kundebehandling, sikkerhetsplanlegging og økonomistyring i varehandel og tjenesteleveranser.
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.