Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!
I tillegg til prisutdeling er det også inkludert et fagprogram som avholdes rett før prisutdelingen på Gamle Logen. Dørene åpner 14:30 og foredragene holdes mellom 15:00 – 17:00.
På denne festkvelden skal vi kunngjøre vinnerne i konkurransens 11 kategorier:
Årets Kundesenter (inngående)
Årets Teamleder kundesenter (inngående)
Årets Medarbeider kundesenter (inngående)
Årets Callcenter (utgående)
Årets Teamleder callcenter (utgående)
Årets Medarbeider callcenter (utgående)
Årets Selger (inngående og utgående)
Årets Outsourcing partnerskap
Årets Chatbot
Årets Innovasjon
Årets Bærekraft
Fra og med den åttende deltakeren fra samme bedrift, tilbyr vi en pris på kr. 1.500,-.
Kundeservice Awards arrangeres i samarbeid mellom ANFO, Virke og Godkjent Callcenter