Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vil du lære kunsten å holde en god presentasjon? Vil du få frem det viktigste i ditt budskap på en enkel måte? Vil du fenge ditt publikum? Kurset gir deg talekunstens hemmeligheter på en praktisk og engasjerende måte.
Fortellingen er en effektiv formidlingsform: Den vekker oppmerksomhet, skaper forståelse og gjør det enkelt å huske. Historier fargelegger og forsterker budskapene dine. Eksemplene trumfer fakta.
Vi tilbyr salgskurs om mot og motivasjon. Det som oftest svikter hos selgeren, er motet. Dette gjelder både blant de som er nye i faget og de som har vært på utallige kurs. Man våger ikke kontakte kunden, bli kjent, takle innvendinger og å close salget.
Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.
Vi tilbyr salgskurs del 1 - Salgsstrategi og salgsteknikker. Formål med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 2 - Bygg opp salget trinn for trinn. Formålet med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 3 - Closing. Under dette kurset konsentrer vi oss om mange forskjellige closingteknikker og motargumenter. Kursformen er blanding av teori og workshop.
Vi tilbyr kurs i retorikk for kvinner. Opplever du i visse sammenhenger at det er vanskelig for deg å ta ordet? Ønsker du å kommunisere tydeligere, bli tryggere og få større gjennomslag for dine ideer?
Det blir viktigere og viktigere å vise at man tar bærekraft på alvor som bedrift. Undersøkelser viser at bærekraftige bedrifter blir foretrukket over bedrifter som ikke er bærekraftige.
AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for topp og mellomledere i servicebedrifter.
Vi tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".
AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".
Vi tilbyr dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling" for servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.
Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.
Et kurs kan vare fra tre timer til 1 – 2 dager, eller settes sammen av ulike moduler over et lenger tidsrom. Vi tilpasser til bedriftsbehov og tema for interne samlinger og konferanser.
Er du fagperson med mye på hjertet og i hodet? Synes du det er tidkrevende å lage gode presentasjoner med god struktur? Og kan det være utfordrende å argumentere slik at du får gjennomslag? Innsikt i retorikk kombinert med praktisk trening gir deg de konkrete verktøyene som du mangler
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Målsettingen er innføring og øvelser i forhandlingsteknikker for å oppnå best mulig resultat. Det vil si optimalt innhold og pris samt kvalitetssikring av kvalitet og gjennomføringsevne.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Kommunikasjon handler om å få til en vellykket overførsel av kunnskap, holdninger og følelser mellom to eller flere personer. Det er med andre ord ikke bare snakk om innhold, informasjon eller fakta.
Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.