Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i effektiv mingling. Alle vet at mingling kan være viktig både sosialt og forretningsmessig. Men klarer du å skape verdi ut av de tilmålte minuttene? Eller gjemmer du deg bak kaffekoppen og tyr til smarttelefonen? Snakker du kanskje bare med dem du kjenner fra før?
Vi tilbyr kurs i referansemarkedsføring. Med referansemarkedsføring utvider du din virksomhet gjennom anbefalinger. Studier viser at kunder som kommer via personlige anbefalinger, både er mer lønnsomme og mer lojale enn andre. De er mindre opptatt av pris og kommer oftere igjen.
Er du enig i at økonomisk vekst i et selskap kan skapes via gode relasjoner? I diskusjon med mange av våre kontakter finner vi noen likheter. De fleste som driver eget selskap har et ønske om vekst. Både økonomisk vekst og vekst i selskapet. Når vi spør hva som hindrer dem, svarer de fleste tid.
AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse" for topp og mellomledere i servicebedrifter.
Vi tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".
AVOS Samhandling tilbyr dagsseminar i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter".
Vi tilbyr dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling" for servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.
Vi tilbyr dagsseminar i serviceledelse. En viktig del av serviceledelse er å legge til rette for at frontmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.
Synes du det er ubehagelig når fokus havner på deg? Gruer du deg lenge før du skal i en forsamling, i den frykt at du må ta ordet? Føler du at frykten for å snakke i sosiale settinger stopper deg i å delta? Her lærer du hvordan du blir kvitt denne usikkerheten, og hvordan du tar tilbake kontrollen.
Ønsker du å forbedre dine salgsresultater? Bli bedre på å markedsføre deg selv og ditt varemerke? Dette er fagsamlingen for deg som ønsker å bli bedre til å selge Personlig Trener timer, til å bevare kundene dine, til å markedsføre deg smartere og til å lede kundene på en bedre måte!
Vi tilbyr kurs i arbeidsmetodikk for bedrifter. Pondera jobber også med møtefasilitering. Vi jobber både med tradisjonell form som en tredjepart som fasiliterer større og viktige møter, og med en nyere former som "Whole Person Process Facilitation" og "Open Space".
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Med fokus på ferdigheter og mestring av forhandlingssituasjoner. Forhandlinger i salgssituasjoner handler om priser, volum, leveringstider, garantier, serviceavtaler, kvalitet med mer.
Vi tilbyr kurs i kundeservice for bedrifter. Kanskje du har medarbeidere som sitter i et kundesenter, kundemottak, sentralbord, resepsjon eller callsenter? Uansett hvilken rolle de innehar er dette mennesker med viktige oppgaver med tanke på kundeservice. Enten det er intern eller eksternt.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. En god muntlig formuleringsevne pluss en overbevisende måte å fremføre et budskap på, er verdifulle egenskaper når du skal presentere noe.
Vi tilbyr selgertrening for bedrifter. Salg er så mangt, fra salg i varehandelen til B2B salg. Det kreves forskjellig egenskaper og adferd i forhold til om salget dreier seg om beslutning på stedet eller en langsiktig investering.
Et kurs kan vare fra tre timer til 1 – 2 dager, eller settes sammen av ulike moduler over et lenger tidsrom. Vi tilpasser til bedriftsbehov og tema for interne samlinger og konferanser.
Er du fagperson med mye på hjertet og i hodet? Synes du det er tidkrevende å lage gode presentasjoner med god struktur? Og kan det være utfordrende å argumentere slik at du får gjennomslag? Innsikt i retorikk kombinert med praktisk trening gir deg de konkrete verktøyene som du mangler
Vi tilbyr salgskurs om mot og motivasjon. Det som oftest svikter hos selgeren, er motet. Dette gjelder både blant de som er nye i faget og de som har vært på utallige kurs. Man våger ikke kontakte kunden, bli kjent, takle innvendinger og å close salget.
Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.
Vi tilbyr salgskurs del 1 - Salgsstrategi og salgsteknikker. Formål med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 2 - Bygg opp salget trinn for trinn. Formålet med kurset er å forstå salgets psykologi og skape arbeidsglede med riktige holdninger og økt entusiasme.
Vi tilbyr salgskurs del 3 - Closing. Under dette kurset konsentrer vi oss om mange forskjellige closingteknikker og motargumenter. Kursformen er blanding av teori og workshop.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven. Salgsfaget er en komprimert utdanning og tar for seg to hovedområder: salgsforberedelse og, salg og oppfølging.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende avtalerett. Hver eneste dag oppstår det uenigheter og konflikter i næringslivet i forbindelse med avtaleinngåelser, som fører til at bedrifter ikke får avtalt betaling for tjenester eller varer som de yter til sine kunder.