Google Ads, det du må vite som daglig leder/styreleder - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 50 minutter
Pris: fra 375

Vi tilbyr digitalt kurs i Google Ads - det du må vite som daglig leder / styreleder. Dette kurset gir deg en innføring i Google Ads og hvordan det fungerer, slik at du som leder kan vurdere om og hvordan dere skal bruke Google Ads i markedsføringen.



Du lærer å stille krav til de som drifter kampanjene, og hvor mye penger dere bør bruke.

Dette lærer du:
• Hvordan Google Ads kan inkluderes i bedriftens markedsføring
• Hvordan du som er leder kan følge opp markedsføringen så resultatene blir optimale

Leksjoner:
1. Introduksjon og hvorfor du som leder må vite dette
2. Hva er Google Ads
3. Hvem kan / bør bruke Google Ads
4. Hva går bedriften din glipp av
5. Push og pull markedsføring
6. Kort om kundereisen
7. Hvordan måle resultater
8. Hvor mye penger bør du bruke
9. Disse tallene bør du følge med på
10. Disse kravene bør du som leder stille
11. Oppsummering og veien videre

Kursekspert: Erik Storm

Erik Storm er en digital entusiast og selverklært nerd som hjelper bedrifter med søk (SEM og SEO), samt strategi, rådgivning og analyse i den digitale verden. Storm er eier av Digital Opptur, og jobber med å bygge et moderne digitalt byrå. Han har i mange år hjulpet store og små bedrifter med digitalisering ved hjelp av de riktige grepene og innsats. Storm er glad i å dele kunnskap, spesielt om digital markedsføring, og han er nysgjerrig på hvordan man kan skape gode kampanjer og resultater.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs i Google Ads - det du må vite som daglig leder / styreleder

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis