Salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 1 time
Pris: fra 375

Vi tilbyr digitalt kurs om salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal. Har du allerede tatt vårt innføringskurs i HubSpot og vil lære enda mer? Eller er du kanskje bare nysgjerrig på hvordan du som jobber i salg kan få enda mer ut av HubSpot?



Innhold:
I dette kurset viser HubSpot-ekspert Emilie Nøss Wangen deg hvilke verktøy du som er i en selgende rolle bør ta i bruk når du skal jobbe med å finne de riktige folkene å ta kontakt med, og hvordan HubSpot kan hjelpe deg når du skal booke inn det første møtet! Du lærer hvordan du kan eliminere kjedelige og tidkrevende admin-oppgaver ved å bruke smarte malverk og automatiseringsteknikker, mens du likevel holder ett av de aller viktigste elementene ved salg i behold - nemlig det personlige!

Dette lærer du:
• Eierskap til dine leads
• Filtre og lister
• Scoring av leads
• Sales extension
• Snippets og notes
• Sekvenser
• Task queue

Leksjoner:
1. Introduksjon
2. Eierskap til dine leads
3. Konfigurere hva du ser på objektene
4. Sett opp filtre og lagre lister
5. Scoring av leads
6. Sales extension
7. Logging av eposter
8. Meetings tool
9. Hvordan bruke telefoni
10. Snippets og notes
11. Sett opp malene dine
12. Bruke tasks
13. Sequences - Sekvenser
14. Sett opp task queue

Kursekspert: Emilie Nøss Wangen

Dette innebærer å få disse ulike avdelingene til å spille på lag, forene mål og strategier, og forankre dette i teknologi. Hun har med seg erfaring fra USA, Dubai og Irland, hvor hun har fått et internasjonalt perspektiv på hvordan noen av de beste og mest suksessfulle selskapene jobber med å bryte ned slike interne siloer.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digitalt kurs om salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis