Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om bærekraftig reiseliv. Dette emnet gransker bærekraftig utvikling i reiselivssammenheng, og vi ser på hvordan kravet om bærekraft i stadig større grad påvirker planlegging og gjennomføring av all reiselivsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert kurs om bærekraftig reiseliv. Dette kurset gransker bærekraftig utvikling i reiselivssammenheng, og vi ser på hvordan kravet om bærekraft i stadig større grad påvirker planlegging og gjennomføring av all reiselivsvirksomhet.
Vi tilbyr nettbasert studie om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert kurs om destinasjonsledelse. Destinasjonsledelse handler om de ulike rollene og oppgavene som må ivaretas for at et reisemål skal fungere og fremstå som et attraktivt og bærekraftig, helhetlig reiselivsprodukt.
Vi tilbyr nettbasert studie om digital markedsføring. Dette kurset består av pakkene Google, SoMe og Webutvikling. Google - digital markedsføring, er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Vi tilbyr nettbasert studie om google - digital markedsføring. Google har en rekke verktøy som er helt sentrale i arbeidet med digital markedsføring. I dette kurset lærer du hvordan noen av de viktigste av disse brukes.
Vi tilbyr nettbasert studie i opplevelsesutvikling. Produktutvikling innen reiselivet dreier seg i stor grad om å skape unike og positive opplevelser for den tilreisende, og i dette emnet ser vi på metoder og modeller som brukes i dette arbeidet.
Vi tilbyr nettbasert kurs i opplevelsesutvikling. Produktutvikling innen reiselivet dreier seg i stor grad om å skape unike og positive opplevelser for den tilreisende, og i dette kurset ser vi på metoder og modeller som brukes i dette arbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i reiselivsgeografi. Geografikunnskap, både på nasjonalt og internasjonalt nivå, er essensielt for alle som skal arbeide med reiseliv, enten det gjelder utvikling av nye reiselivsprodukter, eller kommunikasjon med turister og forretningsforbindelser.
Vi tilbyr nettbasert kurs i reiselivsgeografi. Geografikunnskap, både på nasjonalt og internasjonalt nivå er essensielt for alle som skal arbeide med reiseliv, enten det gjelder utvikling av nye reiselivsprodukter, eller kommunikasjon med turister og forretningsforbindelser.
Drømmer du om en karriere der positive reiseopplevelser står i fokus og der hele verden er din arbeidsplass? Reiselivskoordinator gir deg kompetanse som gjør deg attraktiv for det nye reiselivet.
Vi tilbyr nettkurs om reiselivsmarkedsføring. Markedsføring regnes i dag som en av de viktigste funksjonene i velfungerende virksomheter. Emnet tar for seg de viktigste modellene og virkemidlene fra markedsføringsfaget, og ser på hvordan disse kan brukes i reiselivsbedrifter og destinasjonsselskap.
Vi tilbyr nettbasert studie om reiselivsproduktet. Reiselivsproduktet gir en grundig innføring i hva reiselivsfaget går ut på og introduserer de mest grunnleggende konseptene og teoriene på området.
Vi tilbyr nettbasert kurs om reiselivsproduktet. Reiselivsproduktet gir en grundig innføring i hva reiselivsfaget går ut på og introduserer de mest grunnleggende konseptene og teoriene på området.
Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.
Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr nettbasert studie om SoMe - digital markedsføring. SoMe - digital markedsføring er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære hvordan man kan benytte sosiale medier i markedsføringsarbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i webutvikling - digital markedsføring. Websiden er gjerne hjertet i enhver virksomhets digitale markedsføringsstrategi, og i dette kurset lærer du hvordan du raskt og enkelt kan etablere en attraktiv og synlig tilstedeværelse på nettet.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i be your own business - om gründerskap, pitching og nettverksbygging. Som mangeårig gründer og en av ildsjelene i Gründerarena Jæren, har Synneva stor kunnskap om hva som skal til for å lykkes som gründer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs i nettverksbygging og merkevaren «deg» for bedrifter. «Nettverk er alt. Spesielt med min bakgrunn, har jeg all grunn til å si det!»! sa motstandsmannen Gunnar Sønsteby. I hans tilfelle betød nettverk forskjellen på liv og død.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk 1:1 med personlig hjelp til taler, foredrag og presentasjoner for bedrifter. Står du foran en viktig presentasjon, et avgjørende innsalg eller et møte der alt hviler på dine skuldre?
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - kunsten å formidle for bedrifter. Hva er oppskriften på en god og engasjerende presentasjon? Hvordan gjør du budskapet ditt spisset og relevant? Hvordan får du mottakerne til å huske og lære? Og hvordan takler du nervøsiteten?
Vi tilbyr kurs i retorikk, kunsten å overbevise for bedrifter. Retorikk betyr talekunst: det er læren om veltalenhet eller læren om argumentasjon. Retorikkens essens er å overbevise: Å få motparten til å endre mening ved hjelp av bevis.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i storytelling for bedrifter. Siden tidenes morgen har vi skapt felles forståelse og mening gjennom å fortelle historier. Kultur, kunnskap, erfaringer og verdier har gått i arv gjennom historiene våre. Dessverre brukes historiefortelling overraskende lite i dag.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.
Vi tilbyr digitalt kurs om forbrukeratferd - hvordan tar vi kjøpsbeslutninger. Som moderne forbrukere kan vi som oftest velge og vrake mellom produkter, og derfor er markedsføring viktigere enn noen gang. Det finnes ingen snarveier til god markedsføring.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 1. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr digitalt kurs om forever employable part 2. Becoming Forever Employable betyr at nettverket ditt vet nøyaktig hvilket problem du hjelper dem med å løse. Det betyr at du er den første personen de henvender seg til når det er behov for din kompetanse.
Vi tilbyr kurs i Google Ads - introduksjon og opplæring som digital undervisning. Dette kurset i Google Ads gir deg en grundig innføring i hvordan du setter opp kampanjer, søkeord og annonser. Du lærer også om nyttige funksjoner og innstillinger som det er viktig å bruke riktig.
Vi tilbyr digitalt kurs i Google Ads - det du må vite som daglig leder / styreleder. Dette kurset gir deg en innføring i Google Ads og hvordan det fungerer, slik at du som leder kan vurdere om og hvordan dere skal bruke Google Ads i markedsføringen.
Vi tilbyr kurs i Google Presentasjoner for viderekomne som digital undervisning. Kurset fokuserer på hvordan du kan samarbeide med andre i en og samme presentasjon, både internt og eksternt.
Vi tilbyr grunnkurs i digital markedsføring som digital undervisning. Dette kurset gir deg en innføring i hvordan du kan jobbe for å definere kunden din godt, finne rett metode for å komme i kontakt med kunden, og hvilke muligheter som bor i de forskjellige kanalene.
Vi tilbyr digitalt kurs om HubSpot: Deals og dealpipeline. Hva er egentlig deal og pipeline, og hvordan håndterer du dem i HubSpot? I dette kurset lærer du hvordan du oppretter deals i HubSpot, og når du bør opprette en deal i en salgspipeline.
Vi tilbyr digitalt kurs med introduksjon til HubSpot. I dette kurset får du en introduksjon til HubSpot, og en grundig innføring i det du trenger å vite for å forstå hvordan plattformen fungerer.
Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.
Vi tilbyr digitalt kurs om lobbying - hva er det, og hvordan lykkes med det. Lobbying er en viktig del av den demokratiske prosessen, og handler om hvordan du bør gå fram for å bli hørt og sikre gjennomslag for en konkret sak eller politiske rammevilkår som har betydning for deg og din virksomhet.
Vi tilbyr digitalt kurs om nettverksbygging som gir resultater. I dette kurset lærer du hvorfor det er avgjørende å bygge og utvikle nettverket ditt. Du lærer hvordan du bruker nettverket ditt til å komme i kontakt med (nesten) hvem som helst.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.
Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk, digital undervisning. Dette er et kurs i forhandlingsteknikk for deg som er leverandør/selger eller innkjøper/kunde og skal gjennomføre forhandlinger for din bedrift.
Vi tilbyr kurs i HubSpot Service Hub – kundeservice i HubSpot. Visste du at henvendelser til kundeservice kan håndteres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot Service Hub kan bidra til eksepsjonell kundeservice.
Vi tilbyr kurs i stemmebruk – hvordan tale til ethvert publikum. Lær å bruke din naturlige stemme med stemmetrener Gry Sandland. Få frem ethvert budskap til ditt publikum på en overbevisende og engasjerende måte.
Vi tilbyr digitalt kurs i lag vakre presentasjoner med Google Presentasjoner. Ønsker du å lære deg hvordan du tar i bruk Google Presentasjoner på en god og hensiktsmessig måte? Da er dette kurset for deg! Det legges vekt på å lære de viktigste funksjonene i systemet og innarbeide gode rutiner.
Vi tilbyr kurs om Marketing Automation i HubSpot. Visste du at kommunikasjon kan automatiseres gjennom HubSpot? I dette kurset får du en introduksjon til hvordan HubSpot kan bidra til eksepsjonell kundeopplevelse.
Vi tilbyr kurs om nettsider på HubSpot CMS. Dette kurset lærer deg hvordan du lager nettsider med HubSpot CMS som plattform.
Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.
Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.
Vi tilbyr digitalt kurs om salgsverktøy i HubSpot - fra lead til deal. Har du allerede tatt vårt innføringskurs i HubSpot og vil lære enda mer? Eller er du kanskje bare nysgjerrig på hvordan du som jobber i salg kan få enda mer ut av HubSpot?
Slik blir du mye bedre i B2B-salg handler om kunnskaper og ferdigheter alle business-to-business-selgere burde ha. Deltakerne lærer seg de viktigste prinsippene, teknikkene og metodikkene som skal til for å kunne lykkes i komplekse salgsprosesser.
Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Circular Due Diligence. En strategisk vurdering av verdikjeden. Vår Circular Due Diligence (CDD) gir bedrifter en helhetlig vurdering av verdikjeden – både oppstrøms (leverandørleddet) og nedstrøms (etterbruk og sluttfase).
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om kompetansebygging. Nøkkelen til en sirkulær fremtid. Overgangen til en sirkulær økonomi krever ny kunnskap, praktiske ferdigheter og strategisk innsikt.
Vi tilbyr kurs om regulering og samsvar. Fra krav til konkurransefortrinn. Med vår systematiske tilnærming hjelper vi selskaper med å identifisere, tolke og implementere regulatoriske krav, slik at de ikke bare overholder lovverket, men også styrker sin markedsposisjon og økonomisk bærekraft.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Sirkulære forretningsmodeller. Fra strategi til lønnsom omstilling. Vi sørger for at sirkulær økonomi ikke bare blir en visjon, men en konkret realitet som gir langsiktig lønnsomhet.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om økonomisk og strategisk analyse. Sirkulær lønnsomhet i praksis. Vi hjelper virksomheter med å forstå de økonomiske implikasjonene av sirkulære strategier, fra kapitalbinding og finansieringsmuligheter til operasjonelle kostnader og regulatoriske insentiver.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Kanskje har du jobbet i organisasjoner der kundens behov har vært i sentrum.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr kurs om yrkesrettet salg som virtuelt klasserom. Kurset i salg gir en innføring i emner som er essensielle for alle som jobber med dette. Kurset kan være et godt utgangspunkt dersom du ønsker å jobbe med salg, men mangler praksis eller teoretisk bakgrunn.
In this course, you will learn about S4550 Cross-Functional Customizing in SAP S/4HANA Materials Management
In this course, you will learn about the fundamental business processes in SAP S/4HANA Sales. In addition, you will learn how to perform the most important functions in the sales process chain, from presales to customer payment, in the SAP S/4HANA system.
We provide online course about S4605 sales processing in SAP S/4HANA sales. This course is ideal for persons requiring detailed knowledge about customizing of sales processes and basic functions.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.