Sosiale medier - bedriftsinternt



Kursarrangør: Holtskog
Sted: Hele landet, Vi kommer til din bedrift
          
Type:Bedriftsinternt / Større grupper
Undervisningstid: Ta kontakt for avtale
Varighet: Halvdagskurs
Pris: Avtales

Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?

Innhold:
Er du flink til å kommunisere med dine følgere og har du bygget opp en gjennomtenkt og tillitvekkende profil? I dette kurset får du grunnleggende kunnskap om sosiale medier, og innføring i de siste trender. Gjennom praktiske eksempel får du her en god innføring i hvordan du kan få enda større utbytte av kanalene LinkedIn og Facebook. Du lærer gode triks for å bygge opp en solid og profesjonell profil, og du får flere helt ferske «stall-tips» i forhold til de siste trendene.

Agenda:
• Hvordan bli synlig i sosiale medier
• Kommunikasjonsverktøy
• Identitetsbygging i sosiale medier
• Nettverksbygging

Din profil:
Gjennom praktiske eksempel får du her en god innføring i hvordan du kan få enda større utbytte av kanalene LinkedIn og Facebook. Du lærer gode triks for å bygge opp en solid og profesjonell profil, og du får flere helt ferske «stall-tips» i forhold til de siste trendene.

Kommunikasjon:
Hvordan kommuniserer du i sosiale medier og hvem når du med din kommunikasjon? Hva er din hensikt med å bruke sosiale medier som kommunikasjonskanal? Hvem er dine målgrupper?

Nettverksbygging:
Sosiale medier er i dag noen av de viktigste arenaer vi har for nettverksbygging. Hvordan kan du utnytte disse enda bedre og få større oversikt over dine nettverk? Har du for eksempel faste rutiner etter at du har vært på en konferanse eller i et stort møte? Hvem legger du til i hvilke kanaler og hvorfor? Hvordan kan du bruke sosiale medier som døråpnere for samarbeid, nye kundeforhold eller identitetsbygging?

Kursholder: Synneva Erland

Målgruppe for kurset:
Bedrifter - brukere av sosiale medier i profesjonell sammenheng