I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon. Om effektive budskap som når fram. Utdanningspartner leverer et bredt og fleksibelt kurs- og seminarprogram for å bidra til personlig og organisatorisk utvikling.
Du lærer: Å komme i kontakt med planter og natur igjennom telepatisk kommunikasjon Du oppnår: Du blir mer kreativ og oppnår å komme dypere i kontakt med dine evner og sanser
Vi tilbyr kurs i praktisk personalledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr kurs om retorikkprogrammet - utvikling av ledere og organisasjoner. Språket er ditt viktigste lederverktøy. Hvem du snakker med, når, og på hvilken måte, avgjør om du får folka med deg eller mot deg. Dårlig kommunikasjon koster arbeidsplasser, våkenetter og bunnlinje.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Vi tilbyr kurs i god kommunikasjon for bedrifter. Lær mer om konkrete kommunikasjonsmodeller, teknikker og fremgangsmåter som gjør deg bedre i å lykkes med god kommunikasjon. Gjennom kommunikasjon kan man dele følelser, kunnskap, erfaringer, meninger, tanker og opplevelser med andre.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.