Service og kundebehandlingskurs i Grorud

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

IT-support og servicedesk ledelse

Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 2 dager 17.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 23.04.2024 2 dager23.04.2024 19.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Oslo 2 dager 14.994 kr
Oslo, Oslo 2 dager 14.995 kr

Salgskurs - Salg og service med arbeidsglede

Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo Oslo 1 dag

Salg, service og sikkerhet - nettbasert

Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet - nettbasert. Du kan oppnå fagbrev i kontor- og administrasjonsmedarbeider, salgsmedarbeider, reiselivsmedarbeider, resepsjonist, vekter. Dersom du vil ta ett av disse fagbrevene, kan det gjøres på flere måter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie

Servicelederskap - webinar

Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1.099 kr

Fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1 - bedriftsinternt

Vi tilbyr bedriftsinternt fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1, som holdes av en kvalifisert kursleder. Formålet med fagkurset er å gjøre butikkmedarbeidere i stand til å sikre at kunden får riktig produkt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 timer Avtales kr

Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i overnatting

Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.590 kr

Universell utforming i publikumsbygg, uteområder, museer o.l.

Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.590 kr

Universell utforming i reiselivet gir bedre opplevelser for alle

Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 måneder Gratis kr

Universell utforming servicesteder

Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serveringssteder Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.290 kr

Veileder for mindre reiselivsbedrifter

Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år Fra 3.760 kr

Vertskapsrollen i campingnæringen

Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Beregnet kurstid er ca. 3 timer Ta kontakt kr

Service og vertskap - nettbasert

Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 24 mnd på å gje... 7.800 kr

Service og vertskap (kurs) - nettbasert

Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 6 mnd på å gjen... 6.700 kr

Serviceledelse - nettbasert

Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 mnd på å gje... 15.300 kr

Servicelederskolen - nettbasert

Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 46.100 kr

Fagbrev service og administrasjonsmedarbeider intensiv nettstudie

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 26.08.2024 1 semester (1 kveld pr uke)26.08.2024 20900 kr

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>