Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Bli en morgendagens leder som er fleksibel, nysgjerrig, lyttende og målrettet! Lederskolen er et moderne nettbasert opplæringsprogram for utvikling av nye og erfarne ledere, i alle typer organisasjoner.
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Ta en internasjonal og bærekraftig sertifisering i verktøy for medarbeider-, team- og lederutvikling! - Digitalt Everything DiSC® Workplace internasjonal sertifisering gir deg tilgang til et av verdens mest anvendte og anerkjente forskningsbaserte verktøy.
Hvordan styrke relasjonsferdighetene på din arbeidsplass? – nå og i tiden fremover vil våre relasjonsferdigheter bety ekstra mye. Innsikt om vår adferd er avgjørende, uavhengig av rolle virker du på andre mennesker hver dag!
Innovasjon er en metode for å skape nye ideer, nye arbeidsformer, nye tjenester og produkter. Resultatet av samarbeidet med AFF er gode betingelser for nyskaping.
Vi arrangerer llederegruppeutvikling for bedrifter. Hvordan utvikle ledergruppen til å bli et bedre strategisk verktøy for virksomhetens måloppnåelse? AFF har i løpet av de siste årene gjennomført ledergruppeutvikling for flere hundre ledergrupper i offentlig og privat sektor.
Vi tilbyr kurs i Devoloping Effective Managers & Leaders. Kurset vi gi deg en innføring på hvordan enkeltpersoner kan forbedre sine evner og lære å utføre sin lederrolle mer effektivt.
Vi tilbyr kurs i Leadership som nettkurs. Leadership gjør deg i stand til å forstå lederskapsteorier, -problemstillinger og -verktøy, slik at du kan utvikle deg som leder og utvikle lederskap i organisasjonen.
Vi tilbyr kurs i Leadership, Theory and Practice som nettkurs. Emnet undersøker kritisk begrepet ledelse i organisasjoner. Videre utforskes den teoretiske utviklingen om hvordan ledelse forstås og bidra til refleksjon rundt ledelsesmessige spørsmål for moderne organisasjoner.
Vi tilbyr kurs i Managing People in Changing Context som nettkurs. Kurset gir en forståelse for de viktige emnene som er knyttet til lederskap og endring i moderne organisasjonsomgivelser.
Vi tilbyr kurs i operativ personalledelse som nettkurs. Operativ personalledelse er et tverrfaglig kurs som gir deg kunnskap om både organisasjonspsykologi, personlighetspsykologi og administrasjonsfag.
Vi tilbyr kurs i People, Work and Organisations som nettkurs. Målet med kurset People, Work and Organisations er du skal utvikle en detaljert forståelse av de faktorer som påvirker hvordan folk oppfører seg på jobben og hvordan disse faktorene er koblet til prestasjoner.
Vi tilbyr kurset Serviceledelse som nettstudie. Emnet gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Det er designet for å utvikle både nye og erfarne ledere i alle typer organisasjoner. Kurset har fokus på beste praksis og du får et teoretisk fundament og effektive og praktiske verktøy for å mestre ditt lederskap, lede deg selv, styrke din kommunikasjon, utvikle deg som teamleder og takle stress.
Vi tilbyr Kaizen Lean - Yellow Belt sertifisering. På Lean Yellow Belt kurset vil du få en grunnleggende innføring i Lean og kontinuerlig forbedring gjennom utstrakt bruk av praktiske øvelser og spennende teori.
Teammøter i det virtuelle rom blir stadig mer vanlig, og dette kurset vil gi innsikt og påfyll som vil sette deg som leder i stand til å planlegge og gjennomføre gode og effektive teammøter ved hjelp av digitale verktøy.
Vi tilbyr Kaizen Lean - Green Belt sertifisering - Online kurs. På Lean Green Belt kurset vil du få en dypere innføring i Lean gjennom bruk av praktiske øvelser, rollespill og og spennende teori. Du vil få kunnskap om hvordan du kan designe og lede et Lean prosjekt.
Som leder er din viktigste oppgave å legge til rette for at de medarbeidere du har ansvaret for er i stand til å prestere så godt som mulig. Da gjelder det å være en tilrettelegger og døråpner, en effektiv beslutningstaker, og ikke minst, en god coach og trener.
I en hverdag der vi i stadig større grad jobber utover det tradisjonelle kontoret, blir digitale verktøy for møter, dialog og interaksjon stadig viktigere. Det å kunne beherske effektiv kommunikasjon virtuelt vil være noe de fleste medarbeidere etter hvert må tilegne seg.
Vår verden utvikler seg i en digital retning og stadig flere medarbeidere jobber ikke fysisk sammen på den samme arbeidsplassen. Du som leder må forholde deg til mennesker som jobber sammen med både geografisk, språklig og kulturell avstand, noe som stiller nye krav til lederskapet.
Toppledere (97%) opplever at innovasjonsevne er viktig for verdiskaping og konkurranseevne. Samme undersøkelse viser at langt over halvparten (65%) er usikre på om virksomheten har tilstrekkelig innovasjonsevne (P. McKinney).