Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk i praksis som webinar. Formålet med kurset er at deltakerne gjennom strategisk tilnærming og øving, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn, skal bli vesentlig bedre rustet til å få gode resultater i forbindelse med alle typer forhandlinger.
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Formålet med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse.
RetoRingdal holder foredrag om retorikk, kommunikasjon og formidling for selskaper og organisasjoner. Foredragene passer for både privat og offentlig sektor. Trenger du faglig påfyll til seminaret eller fagsamlingen, tilbyr vi spesialsydde foredrag om retorikk og overbevisningens kunst.
Vi tilbyr, på din arbeidsplass, kurs for bedrifter som ønsker en/to dagers inspirerende opplæring med fokus på å presentere effektivt. Tilpasset alle nivåer, nyttig for hele bedriften fra sentralbord og innover og oppover. Gi dine ansatte læring og en opplevelse for livet.
Vil du bli en bedre kommunikatør? RetoRingdal holder kurs for næringsliv og offentlig sektor som gjør deltakere trygge foran et publikum og lærer kunsten å overbevise. RetoRingdal gjennomfører kurs både i Norge og i utlandet. Vi gjennomfører alene og vi gjennomfører sammen med andre.
Ønsker du å bli en mer selvsikker, overbevisende og engasjerende taler? Dette kurset i presentasjonsteknikk gir deg de verktøyene du trenger for å forbedre dine taleferdigheter og mestre kunsten å levere en presentasjon som folk husker og tar med seg videre.
Klar for å lyse opp ditt neste onlinemøte? I den digitale tidsalderen har evnen til å levere engasjerende online presentasjoner blitt en uvurderlig ferdighet.
Ta ditt fortellertalent til neste nivå med et kurs i Storytelling og Anekdoter!Ønsker du å mestre kunsten å inspirere, informere og overbevise ved hjelp av kraftfulle historier og minneverdige anekdoter?
”Medias viktigste kilde er media”, er Granheims erfaring med media. Foredraget bygger på personlige møter med navn som New York Times, Reuters, NTB og en rekke store skandinaviske medier. Granheim har opplevd både motgang og medgang og deler genrerøst av sine erfaringer.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert key account manager som onlinekurs. Målet med utdanningen er at studenten etter endt utdanning har tilegnet seg den kunnskapen som kreves for et kvalifisert og selvstendig arbeid innen fagfeltet.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert markedsføringsassistent som onlinekurs. En markedsføringsassistent må være grundig, kreativ og trives med å kommunisere både internt og eksternt.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.
Tips, teknikker og metoder som hjelper deg håndtere og overvinne presentasjonsangst, samt å bli tryggere og mer selvsikker i presentasjonssettinger. Nettkurset er laget og presentert av psykolog Kristian Nibe som har 14 års erfaring med å hjelpe hundrevis av klienter håndtere presentasjonsangst.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
We provide virtual course about Digital Transformation Officer. The course enables participants to learn how to successfully integrate computer-based technologies into organizations’ processes: thus, transforming how those organizations operate and provide products and services.
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som e-læringskurs. Excel for selgere er et skreddersydd nettkurs som gir deg de nødvendige verktøyene og teknikkene for å bruke Microsoft Excel effektivt i salgsarbeid.
We provide virtual course about influence, selling & presentation skills. Kurset er lagt opp til en 3 dagers workshop men kan skreddersys og deles ned i 1-dags workshoper. This workshop has been in creation mode over the previous 10 years and is based on several amazing books.
Vi tilbyr virtuelt kurs om presserelatert PR og mediedekning. Med dette kurset øker sjansen for å “komme på” i media. Fortjent og redaksjonell oppmerksomhet er verdifullt for bedriften eller organisasjonen din. Medieomtale styrker både omdømme, merkevare og troverdighet.
Vi tilbyr kurs om sosiale medier og innholdsmarkedsføring som virtuell undervisning. Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden. Hvem er kundene dine og hvor møter du dem.