Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
We offer provide course about: Help! I just became an Engineering Manager. If you recently transitioned from an engineering role to a people manager, you may be struggling with the psychological shift that comes with pivoting your focus from computer science to people science.
Vi tilbyr onlinekurs om smidig - introduksjon, hva er smidig og hvorfor jobbe mer smidig. Verden endrer seg så raskt at det kan være vanskelig å henge med. Hvordan kan en virksomhet tilpasse seg nye markedssituasjoner, møte nye utfordringer, utnytte nye muligheter. Hvordan kan du bidra til dette?
Har du noen gang tenkt på hva som kreves for å bli en som andre virkelig lytter til? En som klarer å påvirke og overbevise andre? En som får gjennomslag for sine tanker og ideer? Det er faktisk ikke så vanskelig, hvis du vet hvilke strenger du bør spille på.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledertrening for bedrifter. Konflikter er ressurstappende, demoraliserende, kulturnedbrytende og reduserer produktivitet og konkurransekraft. Alle bedrifter opplever konflikter, forskjellen ligger i hvordan dere takler konfliktene.
Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.
Vi tilbyr HMS opplæring for arbeidsgiver. Arbeidsgiver har ifølge arbeidsmiljølovens bestemmelser ansvar for at arbeidsmiljøet i virksomheten er fullt forsvarlig.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.