Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr foredrag om salg. Hvordan skape flest ja-dager i salget - Hvordan få de gode resultatene - Si det så det selger - Når det er viktig for deg å få dine kollegaer / ansatte med på en idé, en tanke eller en visjon - Tenker du på at du er en selger.
Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Undervisningen er hele tiden aktiv og engasjerende. Det arbeides med ulike praktiske case og øvelser. Teori bakes inn som en del av veiledning og tilbakemelding.
Vi tilbyr formidlingscoaching for bedrifter. Presentasjons- og formidlingsteknikk - personlig veiledning. Hvor dyktig ønsker du å bli til å formidle? Det er ingen kunst å være middelmådig.
Du ønsker å satse på en karriere innen motebransjen eller varehandel, men du får ikke jobb? Kanskje du heller ikke kommer på intervju fordi du mangler erfaring og kompetanse? Da har vi veldig gode nyheter til deg! Vi skal lære deg alt du trenger av kompetanse, for å kunne jobbe som motekonsulent.
Vi tilbyr kurs i salg og reiseliv vg2 som nettkurs. Vg2 salg og reiseliv handler om å utvikle kommersiell forståelse gjennom markedsføring, samhandling, lønnsomhetsanalyse og organisasjonsutvikling.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet vg2 som nettkurs. Kurset handler om salg, service og sikkerhet skal legge grunnlag for yrkesutøvelse innen kundebehandling, sikkerhetsplanlegging og økonomistyring i varehandel og tjenesteleveranser.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Kanskje har du jobbet i organisasjoner der kundens behov har vært i sentrum.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr kurs om yrkesrettet salg som virtuelt klasserom. Kurset i salg gir en innføring i emner som er essensielle for alle som jobber med dette. Kurset kan være et godt utgangspunkt dersom du ønsker å jobbe med salg, men mangler praksis eller teoretisk bakgrunn.
Vi tilbyr kurs i annonsering på sosiale medier. Bli rå på Digital Markesføring Jobber du med med markedsføring og har behov for et kunnskapsløft? - Erverv deg essensielle ferdigheter som nødvendige for å lykkes med digital markedsføring. En guide til kjappe resultater!
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Circular Due Diligence. En strategisk vurdering av verdikjeden. Vår Circular Due Diligence (CDD) gir bedrifter en helhetlig vurdering av verdikjeden – både oppstrøms (leverandørleddet) og nedstrøms (etterbruk og sluttfase).
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om kompetansebygging. Nøkkelen til en sirkulær fremtid. Overgangen til en sirkulær økonomi krever ny kunnskap, praktiske ferdigheter og strategisk innsikt.
Vi tilbyr kurs om regulering og samsvar. Fra krav til konkurransefortrinn. Med vår systematiske tilnærming hjelper vi selskaper med å identifisere, tolke og implementere regulatoriske krav, slik at de ikke bare overholder lovverket, men også styrker sin markedsposisjon og økonomisk bærekraft.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Sirkulære forretningsmodeller. Fra strategi til lønnsom omstilling. Vi sørger for at sirkulær økonomi ikke bare blir en visjon, men en konkret realitet som gir langsiktig lønnsomhet.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om økonomisk og strategisk analyse. Sirkulær lønnsomhet i praksis. Vi hjelper virksomheter med å forstå de økonomiske implikasjonene av sirkulære strategier, fra kapitalbinding og finansieringsmuligheter til operasjonelle kostnader og regulatoriske insentiver.
Vi tilbyr Excel-kurs for selgere som onlinekurs. Lær deg det viktigste du som selger trenger å vite om Excel. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr 4-timer onlinekurs om møtebooking- Kurset gir deg både læring og motivasjon for å mestre møtebooking. Foredragsholder har mange års erfaring med å skape resultater av kurs i møtebooking. Det er ikke enkelt å lære møtebooking på 4 timer, men det er mulig om kursdeltakere er motivert!
Vi tilbyr onlinekurs om PowerPoint med presentasjonsteknikk. Du vil lære å planlegge presentasjoner, bruke visuelle elementer som tekst, farger, bilder og animasjoner på en effektiv måte, samt utvikle firmamaler for å standardisere og effektivisere presentasjonsarbeidet.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.