Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
The study course gives extended knowledge about service management, both in businesses and start-ups.
Kurset fokuserer på å aktivt utvikle lederegenskaper som fremmer innovasjonsprosessen. Kurset inngår også som andre del av et tretrinnsopplegg i sosialt entreprenørskap. Første del er Studiekurs i sosialt entreprenørskap SE-02-A, tredje del er Studiekurs i Service Vision Management SV-02-A.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og formidling i lederrollen. Kurset gir innsikt i metoder, modeller og teknikker basert på NLP og Coaching.
Kurset gir innsikt i metoder, modeller og teknikker basert på NLP og Coaching.
Vi tilbyr kurs i teamutvikling. Kurset gir innsikt i metoder, modeller og teknikker basert på NLP og Coaching.
Dette er et ledelseskurs med fokus på å øke effektiviteten av lederskapet og motivasjonen til medarbeiderne. Gjennom et godt samspill og klare roller, kan det bli lettere for begge parter å en flott arbeidsplass som når sine mål. Kurset er delt inn i forelesninger, diskusjoner, case og øvelser.
Vi anser arbeidet med å implementere selvgående og selvmotiverte ledere og medarbeidere som et stadig viktigere område hos våre kunder i det Nordiske markedet. Vi opplever at det er et sprik mellom investert tid og oppnådde gevinster knyttet til arbeidet med medarbeidersamtaler og medarbeiderskap.
Vi tilbyr bedriftsinterne kurs i selvledelse og transformasjonsledelse. Tydeligere og tydeligere ser vi at ledelse ikke lenger bare skal appellere til det intellektuelle i mennesket, men også med tydelighet appellere til følelser og menneskets dypere behov.
En jordnær og praktisk tilnærming til coaching og kommunikasjon for kvinner i ledelse. Eksklusiv mulighet for 6-8 deltagere. Med naturen på Norefjell som støttespiller og energipåfyll. Personlig oppfølging etter kurset med telefoncoaching/veiledning.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.
Vi tilbyr kurs i lederutvikling. Vår tilnærming til lederutvikling begynner med lederen som person, lederens hverdag og utfordringer. Vi tror at lederskap og lederatferd kan læres og videreutvikles, og at ledelse handler om mye mer enn medfødte egenskaper.
Det er tøft å befinne seg på konkurransearenaen. For å overleve stadig mer krevende og endrede konkurranseforhold og skjerpet krav til lønnsomhet, må bedriftene i større grad enn tidligere tilpasse seg disse forholdene for å være konkurransedyktige.
Vi tilbyr Kaizen Lean - Yellow Belt sertifisering. På Lean Yellow Belt kurset vil du få en grunnleggende innføring i Lean og kontinuerlig forbedring gjennom utstrakt bruk av praktiske øvelser og spennende teori.
Teammøter i det virtuelle rom blir stadig mer vanlig, og dette kurset vil gi innsikt og påfyll som vil sette deg som leder i stand til å planlegge og gjennomføre gode og effektive teammøter ved hjelp av digitale verktøy.
Vi tilbyr Kaizen Lean - Green Belt sertifisering - Online kurs. På Lean Green Belt kurset vil du få en dypere innføring i Lean gjennom bruk av praktiske øvelser, rollespill og og spennende teori. Du vil få kunnskap om hvordan du kan designe og lede et Lean prosjekt.
Som leder er din viktigste oppgave å legge til rette for at de medarbeidere du har ansvaret for er i stand til å prestere så godt som mulig. Da gjelder det å være en tilrettelegger og døråpner, en effektiv beslutningstaker, og ikke minst, en god coach og trener.
I en hverdag der vi i stadig større grad jobber utover det tradisjonelle kontoret, blir digitale verktøy for møter, dialog og interaksjon stadig viktigere. Det å kunne beherske effektiv kommunikasjon virtuelt vil være noe de fleste medarbeidere etter hvert må tilegne seg.
Vår verden utvikler seg i en digital retning og stadig flere medarbeidere jobber ikke fysisk sammen på den samme arbeidsplassen. Du som leder må forholde deg til mennesker som jobber sammen med både geografisk, språklig og kulturell avstand, noe som stiller nye krav til lederskapet.
HR ledelse eller Human Resource Management (HRM) er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og "avvikle" menneskelige ressurser.
Kurset Organisasjonspsykologi gir en fordypning og forståelse for problematikk knyttet til ledelse og organisasjon. Du får en grunnleggende innføring i ledelsesteorier og sentrale deler av organisasjonspsykologien.
Resepsjonsledelse er en fagskoleutdanning for alle som har ambisjoner om å arbeide i produksjonen og ledelse av primært resepsjonen i et hotell, men mangler formell bakgrunn.