Dette er et kurs som i stor grad setter fokus på kommunikative ferdigheter. Andre temaer som tilstedeværelse, takknemlighet og kjærlighet løftes opp. Rammen rundt kurset er presentert i ulike perspektiver fra kursholderens egne opplevelser av å miste egen ektefelle.
Vi inviterer til et dagskurs om prinsippene for kriseplaner og praktisk håndtering ved trusler mot skolen, i tråd med Utdanningsdirektoratets veileder.
Vi tilbyr kurs i granskning av uønskede hendelser. ?Ved alle typer hendelser er det noe å lære. Kurset gir en innføring i hvordan man kan organisere arbeidet fra hendelsen har skjedd frem til iverksetting av forbedringstiltak. Kurset er praktisk lagt opp med simulering av praktisk granskningsarbeid.
Vi tilbyr digitalt kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering med e-læring. Kurset gjennomføres som en kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart.
Vi tilbyr kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering oppdatering som e-læring. Oppdateringskurset gjennomføres i henhold til Sjøfartsdirektoratets revidert emneplan datert 22.05.2018. Etter endt kurs, er deltagerne kvalifisert for å seile både på «vanlige» passasjerfartøy og på RORO passasjerfartøy.
Vi tilbyr digitalt kurs i STCW passasjer- og krisehåndtering oppdatering med e-læring. Kurset gjennomføres som en kombinasjon av klasseromsundervisning og e-læring som gjøres i forkant av kursstart. Oppdateringskurset gjennomføres iht Sjøfartsdirektoratets revidert emneplan datert 22.05.2018.
Blir du frustrert av endeløse diskusjoner? Få konkrete verktøy for å forhandle med intensjon om best mulig resultat for alle parter.
Vi tilbyr kurs om debrief en nødvendighet ved kritiske hendelser som virtuelt klasserom. Det å oppleve kriser, bli utsatt for aggresjon, trusler eller vold på arbeidsplassen er skremmende og kan være traumatisk.
Vi tilbyr kurs i beredskap og kriser for bedrifter eller online. Ved krisehåndtering er de fleste tiltak en kriseledelse setter ut i livet, et kommunikasjonstiltak. Derfor er evnen til å kommunisere godt under kriser, både internt og eksternt, avgjørende for hvordan virksomheten mestrer krisen.